Trip.com
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fine rom, og hundevennlig! Vi fikk et rom ut til Hagen så vi kunne lufte hunden. Fantastisk god mat i restauranten, og frokosten var også ypperlig! Super hyggelig personale uansett hvor du beveger deg. Hotellet ligger midt i flåm, med kort avstand til det meste

1  Takk, toneir_na
Frode Skarpås, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Takk for fin tilbakemelding! Vi ønsker deg fortsatt god ferie og velkommen tilbake til oss en annen gang. Mvh driftsdir

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk rom på baksiden av hotellet dette var helt forferdelig, ikke helt terrasse på med have utsikt som lovet. Vi opplevde en lite imøtekommende betjening. Dette er et meget oppskrytt hotell, anbefales ikke. Må du bo her så be om rom i front på forhånd.

Takk, Fearless07778378283
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Takk for tilbakemelding. Vi beklager at rommet ikke falt i smak. For et par uker siden var uteområdet ved disse rommene omkranset av blomstrende roser - og vi fikk mye gode tilbakemeldinger. Nå er det på hell med blomsterprakten og jeg kan forstå at utsikt fra rommet ikke er like attraktiv. Håper vi får sjansen til å innlosjere dere en annen gang. mvh driftsdir.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Takk for en suveren opplevelse på Fretheim Hotell. Vi overnattet i et fantastisk rom (historisk), og spiste a la carte i hotellets restaurant. Vi opplevde at ansvarlig servitør hadde veldig høy kompetanse på vin til rettene og servitør Aaron var en veldig hyggelig kar og gjorde at vi fikk en super kveld. Takk.

Romtips: Det var fullt på p-plass, men med bittelitt venting gikk det helt fint.
Takk, mortenbergquist
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Takk for tilbakemelding ! Setter stor pris på at dere fremhever måltidet og to av våre dyktige medarbeidere. Velkommen igjen ved en annen anledning, Mvh driftsdir.

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde to netter. Et greit rom med utsikt mot fjorden og en liten balkong som var god å ha i sommervarmen. Vi var spesieltfornøyd med restauranten der kelneren var svært oppmerksom og lot oss få smake et par vinalternativer som han anbefalte til maten. Dette var en god opplevelse, og vi kommer gjerne tilbake til Flåm og Fretheim Hotel.

1  Takk, Lars Vagle S

Takk for din tilbakemelding ! Hyggelig å høre at hotellet og måltidet falt i smak hos dere. Velkommen igjen ! Mvh driftsdir.

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi booket en pakke bestående av 3-retters middag og overnatting på Fretheim.
Etter en lang tur i Aurlandsdalen var det deilig å komme til dette hotellet og samtidig få gratis oppgradering av rommet!
Gode senger, fint rom med balkong og ingenting å si noe på.
Betjeningen var super vennlig, imøtekomme og service innstilt. Hele "viben" på hotellet gav oss svært høye forventninger til middagen, men vi ble dessverre veldig skuffet.
Det manglet skilt på flere retter, og det vi blant annet trodde var en potetkake var en tørr fiskekake.
Desserten var smakløs, og igjen tok vi feil på det vi trodde var en panna cotta, det var en brunost "panna cotta".
Alt i alt en god hotell opplevelse, men jeg ville styrt unna maten.
Frokosten var heldigvis mye bedre!

Takk, Bexi87