Expedia.comUSD 347
TripadvisorUSD 347
Priceline
FindHotel
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Bestilte historisk rom, tenkte det var interessant. Det ble en stor skuffelse. Rommet var langt fra historisk. 2 plysstoler ved et rundt bord, samt en stol ved et skrivebord. Senga var gammel, men så ikke historisk ut. Badet hadde ikke gammelt inventar. Middagen var buffe'. Gjestene for om hverandre uten tanke på smittevern noe som skulle være hotellets ansvar. Ingen hyggelig atmosfære ved hotellet. Stort sett engelsktalende betjening. Pålegg ved frokostbordet var benevnt på engelsk. Her er det internasjonale som gjelder.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 894eivind_
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Takk for din tilbakemelding. Våre historiske rom er innredet i en stil som peker mot tidligere tider og historiske epoker. Inventar på badet, og tildels rommet, er gjennom årene byttet ut flere ganger, men med et blikk mot historien som utgangspunkt. I sommer tilbyr vi både buffet og 4-retters meny på kveldstid. Hotellet har gode smittevernrutiner. Dispensere for håndsprit er tilgjengelig og bestikk på buffeter skiftes ofte. Vi har mange dyktige utenlandske ansatte, i tillegg til en håndfull norske/skandinaviske. Ønsker dere en fortsatt fin sommer og velkommen igjen. Mvh driftsdir.

Anmeldt 30. juli 2021

Hotellet har en fantastisk beliggenhet i hjertet av Flåm. Vi fikk rom med hageutsikt og balkong. Deilig med balkong da vi overnattet en varm sommerdag. Frokosten byr på et rikt utvalg, så her er absolutt noe for enhver smak. Vi opplevde god service i alle ledd under oppholdet. Dette er stedet å overnatte i Flåm!

Takk, 529annekarid
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Så hyggelig å høre ! Vi håper å kunne ta imot dere ved Fretheim Hotel ved en annen anledning. Kan nevne at vi nettopp har åpnet en "state-of-the-art" konferanseavdeling , som vi er veldig stolt av.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fine rom, og hundevennlig! Vi fikk et rom ut til Hagen så vi kunne lufte hunden. Fantastisk god mat i restauranten, og frokosten var også ypperlig! Super hyggelig personale uansett hvor du beveger deg. Hotellet ligger midt i flåm, med kort avstand til det meste

1  Takk, toneir_na
Frode Skarpås, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Takk for fin tilbakemelding! Vi ønsker deg fortsatt god ferie og velkommen tilbake til oss en annen gang. Mvh driftsdir

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk rom på baksiden av hotellet dette var helt forferdelig, ikke helt terrasse på med have utsikt som lovet. Vi opplevde en lite imøtekommende betjening. Dette er et meget oppskrytt hotell, anbefales ikke. Må du bo her så be om rom i front på forhånd.

Takk, Fearless07778378283
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Takk for tilbakemelding. Vi beklager at rommet ikke falt i smak. For et par uker siden var uteområdet ved disse rommene omkranset av blomstrende roser - og vi fikk mye gode tilbakemeldinger. Nå er det på hell med blomsterprakten og jeg kan forstå at utsikt fra rommet ikke er like attraktiv. Håper vi får sjansen til å innlosjere dere en annen gang. mvh driftsdir.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Takk for en suveren opplevelse på Fretheim Hotell. Vi overnattet i et fantastisk rom (historisk), og spiste a la carte i hotellets restaurant. Vi opplevde at ansvarlig servitør hadde veldig høy kompetanse på vin til rettene og servitør Aaron var en veldig hyggelig kar og gjorde at vi fikk en super kveld. Takk.

Romtips: Det var fullt på p-plass, men med bittelitt venting gikk det helt fint.
Takk, mortenbergquist
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Takk for tilbakemelding ! Setter stor pris på at dere fremhever måltidet og to av våre dyktige medarbeidere. Velkommen igjen ved en annen anledning, Mvh driftsdir.