3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 25.08.22
Gratis avbestilling frem til 25.08.22
FindHotelUSD 336
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Stort sett fornøyd. Nydelig beliggenhet, vennlig personell og veldig god mat. Men gjennom hele natten fikk vi med jevne mellomrom en skikkelig røykelukt på rommet. Lukten kom fra ventilasjonsanlegget. Ikke så veldig kjekt, i alle fall ikke med to små barn på rommet. Når vi sa ifra i resepsjonen neste morgen, sa de at det var flere som hadde klaget på det.
Fikk 300kr i avslag på rommet. Ikke en voldsom kompensasjon mtp. at vi betalte 3700,- for natten.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, rubenr705
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Takk for tilbakemelding. Jeg beklager at dere fikk røyklukt inn på rommet. Vi sjekker nå ventilasjonen for å se om dette kan endres/utbedres. Hyggelig å høre at dere ellers hadde et fint opphold. Velkommen igjen !

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi ble møtt av Håvard i resepsjonen, som var særdeles imøtekommende og koselig. Han sørget for tidligere innsjekk, flere timer før opprinnelig tidspunkt.
Rommet (tårnsuiten) var helt fantastisk!
5 retters middag med masse lokale råvarer var en opplevelse, det hele toppet seg med Alberto som servitør! Hvilken service og sjarm! Gleder oss til neste gang.

Mariel & Henrik Mcintosh.

Takk, Seaside20466062803

Supert å høre ! Takk for deres fine tilbakemelding. Velkommen igjen ! mvh driftsdir.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Bestilte historisk rom, tenkte det var interessant. Det ble en stor skuffelse. Rommet var langt fra historisk. 2 plysstoler ved et rundt bord, samt en stol ved et skrivebord. Senga var gammel, men så ikke historisk ut. Badet hadde ikke gammelt inventar. Middagen var buffe'. Gjestene for om hverandre uten tanke på smittevern noe som skulle være hotellets ansvar. Ingen hyggelig atmosfære ved hotellet. Stort sett engelsktalende betjening. Pålegg ved frokostbordet var benevnt på engelsk. Her er det internasjonale som gjelder.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 894eivind_
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Takk for din tilbakemelding. Våre historiske rom er innredet i en stil som peker mot tidligere tider og historiske epoker. Inventar på badet, og tildels rommet, er gjennom årene byttet ut flere ganger, men med et blikk mot historien som utgangspunkt. I sommer tilbyr vi både buffet og 4-retters meny på kveldstid. Hotellet har gode smittevernrutiner. Dispensere for håndsprit er tilgjengelig og bestikk på buffeter skiftes ofte. Vi har mange dyktige utenlandske ansatte, i tillegg til en håndfull norske/skandinaviske. Ønsker dere en fortsatt fin sommer og velkommen igjen. Mvh driftsdir.

Anmeldt 30. juli 2021

Hotellet har en fantastisk beliggenhet i hjertet av Flåm. Vi fikk rom med hageutsikt og balkong. Deilig med balkong da vi overnattet en varm sommerdag. Frokosten byr på et rikt utvalg, så her er absolutt noe for enhver smak. Vi opplevde god service i alle ledd under oppholdet. Dette er stedet å overnatte i Flåm!

Takk, 529annekarid
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Så hyggelig å høre ! Vi håper å kunne ta imot dere ved Fretheim Hotel ved en annen anledning. Kan nevne at vi nettopp har åpnet en "state-of-the-art" konferanseavdeling , som vi er veldig stolt av.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fine rom, og hundevennlig! Vi fikk et rom ut til Hagen så vi kunne lufte hunden. Fantastisk god mat i restauranten, og frokosten var også ypperlig! Super hyggelig personale uansett hvor du beveger deg. Hotellet ligger midt i flåm, med kort avstand til det meste

1  Takk, toneir_na
Frode Skarpås, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Takk for fin tilbakemelding! Vi ønsker deg fortsatt god ferie og velkommen tilbake til oss en annen gang. Mvh driftsdir