Gratis avbestilling frem til 06.10.22
Gratis avbestilling frem til 06.10.22
Orbitz.com
Agoda.comUSD 195
Anmeldt 10. september 2021

Etter en veldig skuffelse sist jeg besøkte Fretheim hotell for noen år siden, ville jeg nå gi hotellet en ny sjanse.

Innsjekkingen var vennlig og hyggelig. Rommet vi fikk var også bra, utgang til hagen, en flott bad og en nydelig seng. Renholdet var denne gangen også mye bedre enn sist.

Men mat kan de fortsatt ikke på Fretheim. Vel, noe bedre enn sist var det. Buffeten om kvelden var hakket bedre. Men varmrettene var like dårlige som sist, uappetittlige og de smakte ingenting. Koldtbordet var tynt, men bedre enn sist. Frokosten likeså. Allikevel er det grunn til å reflektere over maten på Fretheim. For de kan ikke mat der. Jeg har hørt flere si det samme. Så det er ikke bare jeg som er kravstor. Man forventer noe bedre av et hotell som Fretheim enn de leverer fra kjøkkenet.

Flåm har ikke mange alternativer. Så kanskje det er det som har gitt Fretheim en sovepute? Et ellers så flott og historisk hotell som Fretheim har veldig mye å forbedre, spesielt når det gjelder mat.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, GourmetPAF
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Takk for din tilbakemelding. Vi får generelt sett gode tilbakemeldinger fra våre gjester på deres opphold hos oss - fra service til matkvalitet og romstandard. I tillegg til buffet har vi også en spennende 4-retters meny, som kan utvides til 6 retter. Denne menyen har vi hatt stor suksess med i sommer og flotte kommentarer på. Til tross for at vi ikke leverte ihht det nivået vi har som ambisjon - og du som gjest ønsker - håper vi at du velger oss en annen gang. Mvh Driftsdir.

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

En helt greit hotell, men vennlig betjening og fin plassering i Flåm. Rommet var litt slitt , og en gjennomsnittlig norsk frokost. Prisen er vel ca det dobbelte at det som er gjeldende for et tilsvarende hotellrom i Oslo. Hadde derfor forventet litt mer.

Takk, jong67heim
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Takk for din tilbakemelding. Håper dere tar turen innom oss ved en annen anledning. Mvh driftsdir.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Stort sett fornøyd. Nydelig beliggenhet, vennlig personell og veldig god mat. Men gjennom hele natten fikk vi med jevne mellomrom en skikkelig røykelukt på rommet. Lukten kom fra ventilasjonsanlegget. Ikke så veldig kjekt, i alle fall ikke med to små barn på rommet. Når vi sa ifra i resepsjonen neste morgen, sa de at det var flere som hadde klaget på det.
Fikk 300kr i avslag på rommet. Ikke en voldsom kompensasjon mtp. at vi betalte 3700,- for natten.

Takk, rubenr705

Takk for tilbakemelding. Jeg beklager at dere fikk røyklukt inn på rommet. Vi sjekker nå ventilasjonen for å se om dette kan endres/utbedres. Hyggelig å høre at dere ellers hadde et fint opphold. Velkommen igjen !

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi ble møtt av Håvard i resepsjonen, som var særdeles imøtekommende og koselig. Han sørget for tidligere innsjekk, flere timer før opprinnelig tidspunkt.
Rommet (tårnsuiten) var helt fantastisk!
5 retters middag med masse lokale råvarer var en opplevelse, det hele toppet seg med Alberto som servitør! Hvilken service og sjarm! Gleder oss til neste gang.

Mariel & Henrik Mcintosh.

Takk, Seaside20466062803

Supert å høre ! Takk for deres fine tilbakemelding. Velkommen igjen ! mvh driftsdir.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Bestilte historisk rom, tenkte det var interessant. Det ble en stor skuffelse. Rommet var langt fra historisk. 2 plysstoler ved et rundt bord, samt en stol ved et skrivebord. Senga var gammel, men så ikke historisk ut. Badet hadde ikke gammelt inventar. Middagen var buffe'. Gjestene for om hverandre uten tanke på smittevern noe som skulle være hotellets ansvar. Ingen hyggelig atmosfære ved hotellet. Stort sett engelsktalende betjening. Pålegg ved frokostbordet var benevnt på engelsk. Her er det internasjonale som gjelder.

Takk, 894eivind_
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Takk for din tilbakemelding. Våre historiske rom er innredet i en stil som peker mot tidligere tider og historiske epoker. Inventar på badet, og tildels rommet, er gjennom årene byttet ut flere ganger, men med et blikk mot historien som utgangspunkt. I sommer tilbyr vi både buffet og 4-retters meny på kveldstid. Hotellet har gode smittevernrutiner. Dispensere for håndsprit er tilgjengelig og bestikk på buffeter skiftes ofte. Vi har mange dyktige utenlandske ansatte, i tillegg til en håndfull norske/skandinaviske. Ønsker dere en fortsatt fin sommer og velkommen igjen. Mvh driftsdir.