“Ikke mist isen når du tar den fra iskrem disken”
Anmeldelse av Flåmstova Restaurant

Flåmstova Restaurant
Vurdert som nr. 7 av 15 Restauranter i Flåm
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Ikke mist isen når du tar den fra iskrem disken, du må kjøpe ny om du mister den.
Dette burde restauranten stått i? Iskremen var god, service dårlig.

Takk, aletor121212

Anmeldt 31. juli 2019

En riktig dårlig opplevelse vi var 8 personer. Bestilte torsk og viltbuller. Enlikt menyen skulle det vara potaismos. Fikk ikke det. Var vist slut når maten kom på bordet. Ingen informasjon
om det ved bestllingen. Dårlig service av servitøren. Siste gangen. Ingen anbefaling

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 642annmariee
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Beliggenheten er flott, men her stopper også det positive. Dette er en felle!

Vår mannlige servitør smilte ikke en eneste gang.

Vi bestilte to indrefileter på 240 gram. En godt stekt, en medium stekt.

Begge to fikk godt stekt. Ok, kan leve med det. Men dette kan umulig ha vært indrefilet. Stykkene var delt opp i henholdsvis tre og fire stykker. Kjøttet var blekt, flatt og ekstremt seigt. Kanskje den verste biffen jeg har smakt på lang lang tid.

Etter en lang dag orket vi ikke å klage. Når servitøren også virket sur så ble bare hele opplevelsen bånn i bøtta!

Vi skulle lyttet til flere av anmeldelsene når vi valgte restaurant. Vi kommer nok ikke tilbake!

Her har restauranten en jobb å gjøre!

PS: servitrisen smilte hele tiden!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, TheStigh
TorgeirS96, Sales Manager på Flåmstova Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2019

Kjære gjest!

Vi beklagar opplevinga de hadde hjå oss, her er det mykje som har gått feil. Vit at vi tek service på høgste alvor, og det same gjer vi med maten vår. Eg takkar for tilbakemeldinga, og vi har allereie teke tak i alt du har nemnt. Igjen - beklagar!

Anmeldt 4. september 2018

God atmosfære og fline servitører. 20 stykker fikk maten samtidig og den varm. Det ble gitt god informasjon om de forskjellige rettene. Bor man på Flåmsbrygga Hotel får man frokosten servert her.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Geir H
TorgeirS96, Sales Manager på Flåmstova Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Kjære gjest!

Takkar for kjekk tilbakemelding og fine ord, og så håpar vi å sjå dykk att her i Flåm ved eit seinare høve :)

Anmeldt 29. august 2018

Vi var 18 personer som gikk ut å spiste. Menyen var spennende men maten stod dessverre ikke til forventningene. Vi som spiste indrefilet til 385,- fikk et lite stykke kjøtt som var litt for godt stekt (bad om medium/rå). 3 mandelpoteter på tallerken var like stor som kjøttstykke. Bittelitt saus og minimalt med grønnsaker. Fisken var skåret som en flat filmet og mettet lite. Ølmenyen var litt mer spennende. Servitøren var veldig serviceinnstilt men hun kunne ikke norsk. Av 18 til bords var 3 veldig godt fornøyd.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, 98randih

Kjære gjest!

Takk for tilbakemelding, og vi beklagar at maten ikkje stod til forventningane. Vi tek dette vidare internt og lovar å følge opp! Vi håpar likevel de hadde ein fin kveld og god oppleving i Flåm, og at de vil kome attende ved eit anna høve! :-)

Reisende som så på Flåmstova Restaurant, så også på

Har du vært i Flåmstova Restaurant? Del dine erfaringer!