“Hyggelig betjening, kjempegod mat og øl”
Anmeldelse av Ægir Brewery & Pub

Ægir Brewery & Pub
Vurdert som nr. 1 av 15 Restauranter i Flåm
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Bryggeripub
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, god service og kjempegod mat. Vi hadde med oss vår lille valp, fikk ta med han inn og sitte i barområdet å spise. Stort pluss for at de tar barna på alvor med en kjempefin barnemeny som matchet den vanlige menyen. Våre to barn på 10 og 12 storkoste seg. Ikke den rimligste maten, men vel verdt pengene.

1  Takk, Z5188BNjennyw
FlamsbryggaHotel, Marketing på Ægir Brewery & Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2020

Kjære gjest,

Takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høyre at de satt pris på vår betjening og at både store og små var fornøgd med maten.

Anmeldt 27. juni 2020

Vi havnet her etter en ganske lang feriekjøredag - ganske slitne, sultne og tørste. Her var det kjekt å være fra vi vi ble mottatt da vi kom , til vi gikk igjen mette og fornøyde et par timer senere. Først hadde vi en veldig god "Venteøl" i pub'n, deretter nydelig mat i hyggelige omgivelser og med veldig god og hyggelig service. Har bare positivt å si. De var dessuten veldig flinke med Covid19- tiltakene. Bordene ble godt vasket mellom kundene og det var god avstand.

1  Takk, Berit H

Kjære gjest,

Takk for din tilbakemelding! Det gjer oss glade å lese at du hadde ein topp opplevelse på Ægir BryggeriPub med god mat og godt øl.

Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Ikke bare kan de brygge øl, men de kan også levere mat av ypperste klasse. Bakt torsk var i en klasse for seg. Porsjoner til å bli mett av var det også.

1  Takk, Steinar W

Kjære gjest!

Takk for din tilbakemelding, vi set stor pris på det! Vi er glad for å høyre at du likte både ølet og maten vår!

Anmeldt 20. juni 2020

Fantastisk mat, hyggelig betjening og god service! Trivelig lokale nede ved bryggen i Flåm. Anbefales!

2  Takk, Kristin3678

Kjære gjest,

Takk for din anmeldelse! Vi er glade for å høyre at du likte både maten og servicen vi tilbyr hjå oss.

Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Hei
Servitør meget arrogant, lei av jobben, ikke service innstilt og fikk oss til å føle oss uvelkommen. Ingen ansatte snakket norsk.

Dato for besøk: september 2019
3  Takk, 474ewap
FlamsbryggaHotel, Marketing på Ægir Brewery & Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2020

Kjære gjest,

Vi beklagar sein tilbakemelding - og vi beklagar på det sterkaste at du/de fekk ei dårleg oppleving i bryggeripuben. Slik skal det ikkje vere, og vit at vi har tatt dette opp internt for å bli betre.

Reisende som så på Ægir Brewery & Pub, så også på

Har du vært i Ægir Brewery & Pub? Del dine erfaringer!