“Veldig hyggelig atmosfære.”

Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Bryggeripub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig atmosfære. Kris i døra/alt mulig mann? Var veldig behjelpelig og fulgte opp tett angående bordordning mot middag i 2. Etasje. (Husket til og med navnet mitt).
Bartenderen fortjener også et pluss. Maten var helt nydelig! Burger og ribbein kan anbefales. Levert på bordet under 30 min.

1  Takk, aminaosteng
FlamsbryggaHotel, Marketing på Ægir Brewery & Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2020

Kjære gjest,

Takk for hyggjeleg tilbakemelding! Vi er glade for at vår Pub manager Kris tok godt vare på dykk og at de fekk nyte god mat hjå oss.

Anmeldt 15. juli 2020

Meget hyggelig opplevelse og fantastiske lokaler. God øl og god mat. Ypperlig dette stedet anbefales.

2  Takk, Orry H

Kjære gjest,

Takk for fin tilbakemelding! Vi er glade for at de hadde det hyggjeleg hjå oss, med godt øl og god mat!

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig innbydende interiør, og øla smakte veldig godt. Et must å gå innom når en er i Flåm. Liker en øl, så er her øl i alle varianter. Øl utsalg er der og, om en ønsker å kjøpe med hjem.

1  Takk, 353elins

Kjære gjest,

Takk for din tilbakemelding, vi set stor pris på det! Vi er glad for å høyre at de likte ølet vår samt interiøret!

Anmeldt 9. juli 2020

Måtte vente vente i en halv time for å komme inn. Fikk sitte enda en halv time nede og nyte en god øl før bordet var klart på galleriet. Maten kom ganske kjapt. Perfekt stekt, krydret, marinert kjøtt med rotgrønnsaker. En nydelig ostekake til slutt ga en god opplevelse selv med litt stresset servitører.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Staale380

Kjære gjest,

Takk for din tilbakemelding - vi set stor pris på det! Vi er glade for å høyre at de hadde ein fin opplevelse med god mat og godt øl!

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat (ovnsbakt gravlaks), og kjempetrivelig servitør (Gunn). Kommer definitivt tilbake

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, SynneAllis

Kjære gjest,

Takk for din tilbakemelding! Vi er glade for at de hadde ein fantastisk opplevelse hjå oss! Vi gler oss til å ynskje dykk velkomen tilbake!

Reisende som så på Ægir Brewery & Pub, så også på

Har du vært i Ægir Brewery & Pub? Del dine erfaringer!