“Dyrt og dårlig service”

Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Bryggeripub
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk bord ute, åpnet menyen og valgte fra en meget overpriset meny. Da vi endelig fikk kontakt med servitør fikk vi beskjed om at de ikke serverte mat ute. Det var ingen informasjon om det noe sted og meny lå på bordet. Hovmester klarte ikke å kommunisere på engelsk eller norsk og skapte dårlig opplevelse for gjester som ville bestille bord.

Takk, liseregine
Flåmsbrygga H, Marketing på Ægir Brewery & Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Kjære gjest! Takk for tilbakemelding, og vi er svært lei oss for at du har hatt ei dårleg oppleving hjå oss. Vi tek kundeservice på alvor, og tar denne tilbakemeldinga vidare til avdelingsleiar. Vedr. bestilling på uteserveringa: det står skilt om at ein må bestille inne, og på lappen med QR-kode står det at det ikkje er matservering ute. Dette er også noko som informerast om når ein får tildelt bord. Vi beklagar dersom kommunikasjonen her har vore for dårleg - og vi tek det til oss og skal verte betre.

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening, hyggelig atmosfære og god øl. Men må dessverre trekke ned på maten.
Jeg bestillte planken og det samme gjorde kameraten min. Vi var begge enig at laksetartar kunne dem jobbet mer med, blåskjell i tomatsuppe var ålreit, men de skulle droppet lakerekene og heller valgt kun blåskjell. Reinsdyrkjøtt var tørt og lite spennende, pestoen var godt til! Nestsiste rett av kjøttet kan jeg heller ikke si jeg var imponert. Desserten av sjokolade suffle med porter ølen var en god kombinasjon. Alt i alt fornøyd med alt unntatt plankemeny. De har garantert mer spennende og godt å tilby. Men plankemeny var ikke å anbefale.

Takk, Magnus W
Flåmsbrygga H, Director of Sales på Ægir Brewery & Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Kjære gjest! Takk for tilbakemelding - det set vi pris på. Kjekt å høyre at du likte atmosfæren og ølet. Vi tek tilbakemeldinga vedr. maten vidare til kjøkkenet. Det er alltid fint å få konstruktive tilbakemeldingar som dette, og ein kan jo alltid verte betre. Vi mottek samstundes vanvittig mykje skryt for akkurat vår Vikingplanke, og det viser sjølvsagt at smak er individuelt. Igjen - takk for tilbakemelding. Velkomen attende! :)

Anmeldt 8. juli 2021

Vi møtte kun hyggelige og serviceinnstilte ansatte. Veldig gode burgere! Det går fint å bestille mat på engelsk, selv om vi er i Norge. :-)

Takk, Anders P

Kjære gjest! Tusen takk for superfin tilbakemelding - det set vi stor pris på! Veldig kjekt at de likte maten! Velkomen attende snart.

Anmeldt 7. juli 2021

Ønsket gjerne å spise på Ægir (29.06) da det så ut som et veldig hyggelig sted og vi hadde gledet oss til å spise der. Da vi kom dit såg vi flere sitte på uteområdet i solen, derfor spurte vi verten om det var lov å spise mat ute. Da fikk vi bare til svar «det kommer ikke på tale». Vi følte oss på ingen måte velkommen der, og dro derfor til et annet sted.
Det overrasker meg at folk i service bransjen har en slik holdning, det koster ikke mye å si «beklager, men det går desverre ikke».

Takk, L5124OWsandrah

Hei! Så leit å høyre at de hadde ei dårleg oppleving hjå oss, og vi beklagar på det sterkaste. Kundeservice er sjølvsagt hovudfokus hjå oss, og vi tek denne tilbakemeldinga opp internt for å sørge for at det ikkje skjer igjen. Med det sagt; Ægir BryggeriPub har kkje matservering utandørs - kun i vår restaurant i andre etasje i bryggeripuben. Det er svært stor pågang i desse tider for å få bord, og vi har avgrensa kapasitet som følgje av koronasituasjonen. Det har truleg vore ein stressande dag for vårt personale, men det er sjølvsagt ikkje ein unnskyldning til dårleg service. Takk for tilbakemeldinga, og velkomen attende for å prøve ølet og maten!

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Viking planken innfridde! Litt vanskelig restaurant å finne, men da vi først fant den og fikk booket bord var det ingen tvil om hva vi skulle spise. Den annonserte vikingplanken med tilhørende øl fra Ægir bryggeri.
Lokalet var kult, med litt vikingpreg, og autentisk i forhold til bygget som forestiller en gammel stavkirke. Servitøren var kjempe koselig, og hilste til og med da vi møtte på han dagen etterpå!
Maten var særdeles smaksrik og god, perfekt mengde porsjon, og ølen smakte godt til.
En innertier og absolutt verdt pengene!

Takk, Bexi87

Kjære gjest! WOW - tusen takk for ein strålande flott tilbakemelding. Dette set vi stor pris på. Kjempekjekt å høyre at de hadde ei flott oppleving i BryggeriPuben, og at de likte Vikingplanken, atmosfæren og ølet. Takk for besøket og velkomen attende snart!

Reisende som så på Ægir Brewery & Pub, så også på

Har du vært i Ægir Brewery & Pub? Del dine erfaringer!