“Ypperlig service og hyggelig atmosfære 🤩”
Anmeldelse av Ægir Brewery & Pub

Ægir Brewery & Pub
Vurdert som nr. 1 av 15 Restauranter i Flåm
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Bryggeripub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Ypperlig service på dette unike stedet! Og utrolig hyggelig folk som jobba der! Vi følte oss så velkomne! Og ble overrasket over god service ved inngang, bordtildeling, den fantastiske maten og gode drikken ⭐️

Takk, Mai-Lis H

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Koselig sted med god øl! Anbefales nesten kun for stemningen. Hyggelig personell og ok prisnivå. Ligger fint til ved brygga

1  Takk, toneir_na
Anmeldt 28. juli 2021

Vi reiste på spontantur til Flåm fra Hol og var så heldige at vi fikk bord på drop in. (Bordbestilling anbefales.) God hjemmelaget mat med husets øl i flere av rettene og lokale råvarer. Og Ægir-øl til- blir ikke bedre. Fantastisk service fra alle vi møtte, spesielt fra Chris som gjør en formidabel jobb.

Takk, magdarangen
Flåmsbrygga H, Marketing på Ægir Brewery & Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Kjære gjest! Wow - tusen takk for strålande tilbakemelding. Dette set vi stor pris på! Vi skal også sørge for at Kris får denne tilbakemeldinga personleg. Velkomen attende snart. God sommar! :)

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Kult sted hvor du er nødt til å forhåndsbestille om du skal få plass. Særegen lokalmeny og eget brygget øl. Alle var veldig fornøyd
Med maten som ble bestilt. Maten kom kjapt og servitørene var trivelige selv om ingen forsto norsk.

2  Takk, 897kristins

Kjære gjest! Tusen takk for strålande tilbakemelding - det set vi stor pris på. Velkomen attende snart. God sommar!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en familie på 5 som skulle ha seg middag. Hun som tok oss i mot (navnet hennes begynner på G) virket så sur. Når hun skulle vise oss bordet, hadde bordet kun fire stoler, men vi sa at vi var 5 stk. Da sa hun bare beklager og viste et annet bord med 4 stoler IGJEN. Da sa min mor at vi trengte en til stol siden vi var 5, noe denne damen tydeligvis ikke skjønte. Hun svarte da «du blir aldri fornøyd du».
Vi alle ble helt sjokkert av svaret hennes. Hva er det hun forventer da? At en av oss skal stå og spise? Helt latterlig.. Jeg er glad hun ikke ble servitøren vår. Servitøren derimot, var kjempe hyggelig. Han ga veldig god service, var i godt humør og ga gode anbefalinger. Hadde det ikke vært for ham, så hadde jeg nok gitt dere én stjerne!

Takk, eldesg

Kjære gjest! Tusen takk for tilbakemelding - og vi beklagar på det sterkaste at du vart møtt av ei slik haldning. Gjesteservice er vår viktigaste prioritet, og dette held ikkje mål. Vi har tatt dette opp internt, og det skal ikkje skje igjen. Vi er svært glad for å høyre at de var nøgde med dykkar servitør. God sommar vidare!

Reisende som så på Ægir Brewery & Pub, så også på

Har du vært i Ægir Brewery & Pub? Del dine erfaringer!