“Hyggelig atmosfære”

Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Bryggeripub
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig personale, god stemning og god øl. Vel verdt besøket om en er i Flåm. Kjekt med god øl på tapp. Vi var innom to av våre dager i Flåm.

Takk, heleneo849

Anmeldt 2. august 2021

Denne plassen anbefales på det sterkeste. Atmosfæren, servicen, god mat og god øl. Her vil jeg tilbake

Takk, b0rghildm
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Ypperlig service på dette unike stedet! Og utrolig hyggelig folk som jobba der! Vi følte oss så velkomne! Og ble overrasket over god service ved inngang, bordtildeling, den fantastiske maten og gode drikken ⭐️

Takk, Mai-Lis H
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Koselig sted med god øl! Anbefales nesten kun for stemningen. Hyggelig personell og ok prisnivå. Ligger fint til ved brygga

1  Takk, toneir_na
Anmeldt 28. juli 2021

Vi reiste på spontantur til Flåm fra Hol og var så heldige at vi fikk bord på drop in. (Bordbestilling anbefales.) God hjemmelaget mat med husets øl i flere av rettene og lokale råvarer. Og Ægir-øl til- blir ikke bedre. Fantastisk service fra alle vi møtte, spesielt fra Chris som gjør en formidabel jobb.

Takk, magdarangen
Flåmsbrygga H, Marketing på Ægir Brewery & Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Kjære gjest! Wow - tusen takk for strålande tilbakemelding. Dette set vi stor pris på! Vi skal også sørge for at Kris får denne tilbakemeldinga personleg. Velkomen attende snart. God sommar! :)

Reisende som så på Ægir Brewery & Pub, så også på

Har du vært i Ægir Brewery & Pub? Del dine erfaringer!