“Deilig mat og drikke”

Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Bryggeripub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 9. august 2021

Deilig mat og drikke. Rask servering og hyggelig og imøtekommende personell. Godt utvalg på ulike typer øl.

Takk, Q7016KVkristina_

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig personale, god stemning og god øl. Vel verdt besøket om en er i Flåm. Kjekt med god øl på tapp. Vi var innom to av våre dager i Flåm.

Takk, heleneo849
Anmeldt 2. august 2021

Denne plassen anbefales på det sterkeste. Atmosfæren, servicen, god mat og god øl. Her vil jeg tilbake

Takk, b0rghildm
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Ypperlig service på dette unike stedet! Og utrolig hyggelig folk som jobba der! Vi følte oss så velkomne! Og ble overrasket over god service ved inngang, bordtildeling, den fantastiske maten og gode drikken ⭐️

Takk, Mai-Lis H
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Koselig sted med god øl! Anbefales nesten kun for stemningen. Hyggelig personell og ok prisnivå. Ligger fint til ved brygga

1  Takk, toneir_na

Reisende som så på Ægir Brewery & Pub, så også på

Har du vært i Ægir Brewery & Pub? Del dine erfaringer!