“En middag uten sidestykke!”
Anmeldelse av Ægir Brewery & Pub

Ægir Brewery & Pub
Vurdert som nr. 1 av 15 Restauranter i Flåm
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk, Bryggeripub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Jeg er oppvokst med fiskeretter fra Nordmøre med diverse variasjoner, men denne matopplevelsen var virkelig noe helt for seg selv. Valget falt på torsk etter en lang dag på tur, og denne traff virkelig spikeren på hodet. Kombinasjonen med eplemost og smørsaus, sammen med et torskestykke som smelter på tungen ble rett og slett fantastisk. Deilig lokalt øl satte prikken over i-en. Anbefaler dette stedet og maten på det varmeste, virkelig en opplevelse!

Takk, Marit Maria S

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

God mat. Prøvde femretter med ølpakke. Fungerte bra. De lager selvsagt bra øl, så hyggelig å oppdage at kjøkkenet også lager god mat

Takk, 794gunnard
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og ikke minst smakfull øl. Hyggelig atmosfære og trivelig ansatte. Fikk smake ulike øl før vi bestemte oss for 1 til maten.

1  Takk, Ryen1989
Anmeldt 12. august 2021

Beste restaurantopplevelse på veldig lenge. Nydelig fem-retter med utvalgte øl som traff innertier! Oppmerksomme ansatte, rask servering og svært god atmosfære. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Opcline
Anmeldt 9. august 2021

Deilig mat og drikke. Rask servering og hyggelig og imøtekommende personell. Godt utvalg på ulike typer øl.

Takk, Q7016KVkristina_

Reisende som så på Ægir Brewery & Pub, så også på

Har du vært i Ægir Brewery & Pub? Del dine erfaringer!