Må oppleves

Fantastisk fin tur på fjorden. Guiden fortalte om de ulike plassene vi så og formidlet info på en... les mer

Anmeldt 12. august 2021
olalavero
Oslo, Norge
Fantastisk tur og lokalguide!

En fantastisk tur på fjorden 🌞🥰. Guiden vår Magnus gjorde turen til noe helt spesielt med sin... les mer

Anmeldt 2. mai 2021
HegeMarie
Oslo, Norge
Les alle 1 058 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Flåm
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Knallfin tur på fjorden. Fin blanding av kjøring og stopp. Fantastisk natur. Spennende gårder i fjellet. Tipp topp guide (Per) som ga god info og også tok hensyn til dyr og natur. Dette er noe vi anbefaler på det varmeste.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, ca2bellingsen
FjordSafari, Resepsjonssjef på Fjordsafari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Hei Ca2Bellingsen,

Takk for dine fine ord til oss, kjekt å høyre at dykk hadde ein fin tur på fjorden med Per som guide.
Dykk er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Ha ein forsatt fin sommer.

Anmeldt 14. juni 2020

En fantastisk naturopplevelse i vakre Nærøyfjorden. Mektige fossefall, snødekte fjelltopper, små idylliske tettsteder som Undredal, og dyr som geiter og seler. Nærøyfjorden på sitt beste. Og ikke minst en fantastisk lokalkjent kunnskapsrik guide.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 540livf
FjordSafari, Kundeansvarlig på Fjordsafari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2020

Hei,

Tusen takk for koselig tilbakemelding. Vi er veldig stolte av det vi leverer og blir glad når vi hører at gjestene er fornøyd. Ønsker deg en god sommer videre.

Anmeldt 14. juli 2019

Morsomt å se fjordene og landskapet fra fjorden. Veldig flink guide, som klarte å "fange" tenåringer med "kjedelig" historie og kultur! Litt dyrt for en familie, i forhold til hva man følte man fikk igjen. Men hadde nok tatt turen på nytt.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Astrid Ø
FjordSafari, Resepsjonssjef på Fjordsafari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Hej Astrid!
Så kul att ni tyckte om att vara med på FjordSafari och tack før fina ord!
Om ni kommer till Flåm ytterligare en gång så ær ni vældigt vælkomna att vara med igen!
Hoppas ni har en fin dag!

Anmeldt 5. juni 2019

Veldig gjennomført arbeid frå arrangør. Dyktige folk, med stor fagkunnskap. Vi vart godt mottekne og turen var berre fantastisk.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, KristinE723
FjordSafari, Resepsjon på Fjordsafari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2019

Hei Kristin,

Takk for dine hyggelige ord til oss.
Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Veldig bra tur i fin natur! Hadde en guide som het Per, lokal helt som fortalte om alt man så. Dyktig og flink, en fyr man kunne tatt en pils med etter turen.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Morten F
FjordSafari, Kundeansvarlig på Fjordsafari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2018

Tusen takk for feedbacken, veldig hyggelig : )
Per er ein flott fyr med mykje lokal kunnskap, han hadde nok satt pris på ein pils etterpå :)!