Må oppleves

Fantastisk fin tur på fjorden. Guiden fortalte om de ulike plassene vi så og formidlet info på en... les mer

Anmeldt 12. august 2021
olalavero
Oslo, Norge
Fantastisk tur og lokalguide!

En fantastisk tur på fjorden 🌞🥰. Guiden vår Magnus gjorde turen til noe helt spesielt med sin... les mer

Anmeldt 2. mai 2021
HegeMarie
Oslo, Norge
Les alle 1 089 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Flåm
Anmeldt 2. mai 2021

En fantastisk tur på fjorden . Guiden vår Magnus gjorde turen til noe helt spesielt med sin store lokalkunnskap, funfacts og det lille ekstra for å få oss tett innpå majestetiske vannfall og vårens geiteslepp! Sukkertøy for våre byøyne og nasjonalromantikk på høyt nivå!

Vi kommer tilbake, da med bunad og det norske flagget ❤. Tusen takk for en uforglemmelig opplevelse på de norske fjorder . Hilsen Hege

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, HegeMarie
FjordSafari, Kundeansvarlig på Fjordsafari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Hei Hege

Så kjekt å høyre at dykk hadde ein fin oppleving på fjorden med vår flinke guide Magnus :)
Tusen takk for ei hyggelig tilbakemelding! Me ser fram til neste besøk hjå oss!

God sommar vidare!

Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Kveldstur med oste smaking i Undredal. Denne turen med ein utmerka guide var ei god oppleving. Guiden hadde gode kunnskaper og var svært lydhør for oss sjølv om vi berre var to på turen. Denne turen var det ingenting å klage på - kveldstur og den roen på fjorden gir glede å tenke tilbake på i mørke haustdagar. Anbefaler turen på det sterkaste.

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, 445vidarf
Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Vi tok formiddagsturen og vi var utrolig heldig med været! Fantastisk tur med super guide. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 141malins
FjordSafari, Kundeansvarlig på Fjordsafari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hwi Malins,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake.

Anmeldt 22. juli 2020

Vi hadde med barn på 5,8 og 11 år på privat tur. Guiden Rune klarte på utmerket vis å gi fart og spenning til de minste og samtidig formidle fjordens severdigheter og historie til de voksne.

En slik tur kan anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 007EN1237
FjordSafari, Resepsjonssjef på Fjordsafari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei 007EN1237

Takk for dine fine ord til oss, kjekt å høyre at dykk hadde ein fin tur på fjorden med Rune som guide.
Dykk er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Ha ein forsatt fin sommer.

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk tur i Aurlandsfjorden og Nærøydjorden. Vår guide Ellinor var superflink til å formidle historie og hadde enorm kunnskap om fjordene og distriktet. Til og med ungdommene på 14 og 17 synes turen var fin, spennende og interssant. Bonus at vi fikk se båse nise og havørn. Veldig flott at det ble tatt hensyn til både dyr og lokalbefolkning.
Turen kan anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 624lene_

Hei 624lene_

Takk for dine fine ord til oss, kjekt å høyre at dykk hadde ein fin tur på fjorden med Eleanor som guide, fantastisk at dykk fekk sjå dyr på Fjorden.
Dykk er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Ha ein forsatt fin sommer.