Fantastisk tur og lokalguide!

En fantastisk tur på fjorden 🌞🥰. Guiden vår Magnus gjorde turen til noe helt spesielt med sin... les mer

Anmeldt 2. mai 2021
HegeMarie
Oslo, Norge
Rib tur til «indre fileen» av Sogn

Anmeldt 20. september 2020
445vidarf
Bergen, Norway
Les alle 1 089 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Flåm
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig service. Dattera mi bruker rullestol. Hun skulle på tur med sin søster. Jeg satte rullestolen under tak hvor man venter på å bli med båten. En av de ansatte fikk panikk pga de to hundene mine som jeg holdt stramt mens jeg satt i rullestolen. Jeg måtte derfor forte meg ut. Mens de andre var på tur med båten fikk jeg sms om at jeg måtte flytte rullestolen. Da jeg kom tilbake for å gjøre dette ble jeg møtt av en skyllebøtte og overhaling pga rullestolen og at jeg hadde forårsaket en hendelse med hundene. Jeg sa at hundene hadde bært langt unna denne damen. Og at jeg ikke kunne stå til ansvar pga hennes angst for hinder. Og at de måtte vise forståelse for at rullestolen til datteren min måtte stå under tak pga regnvær. Assisterende daglig leder fortsatte å krangle med meg om dette.
En trist opplevelse i ferien

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Mette J
FjordSafari, Kundeansvarlig på Fjordsafari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Hei Mette.

Me er lei oss for å høyre at du ikkje hadde ein god oppleving hjå oss. Me i Fjordsafari Norway legg stort fokus på god service i alle ledd.

Gjester med rullestol er alltid velkommen og er ikkje noko problem. Me har området i vår resepsjon der stolen kan stå under tak og ei brygge tilgjengelig for rullestolbrukarar. Derfor ønskjer me gjerne informasjon om dette på førehand, slik at me kan tilrettelegge for at gjesten skal få den beste oppplevinga hjå oss.
Me kontakta deg på SMS då stolen vart ståande midt i resepsjonen og blokkerte for andre gjester. Våre ansette ønskja ikkje å flytte på stolen då det er privat eigedom og kontakta deg derfor angåande dette.

Hunder er heller ikkje noko problem, men som hunde-eigar lyt ein ha forståelse for at ikkje alle er like komfortabel med at hundar kjem tett på. Både ein av våre tilsette og andre gester som var til stades uttrykte seg om at dei tykte hundane kom ubehagelig nært.

Me ser at du har vore på tur med oss i Fjordsafari tidelegare og håpar at du hadde det fint på tur med oss sidan du velde å komme attende. Det er beklageleg at du ikkje hadde ein god service oppleving hjå oss denne gongen. Me ønskjer deg ein god sommar vidare og håpar at jentene dine hadde det bra med oss på fjorden.

Anmeldt 2. mai 2021

En fantastisk tur på fjorden . Guiden vår Magnus gjorde turen til noe helt spesielt med sin store lokalkunnskap, funfacts og det lille ekstra for å få oss tett innpå majestetiske vannfall og vårens geiteslepp! Sukkertøy for våre byøyne og nasjonalromantikk på høyt nivå!

Vi kommer tilbake, da med bunad og det norske flagget ❤. Tusen takk for en uforglemmelig opplevelse på de norske fjorder . Hilsen Hege

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, HegeMarie

Hei Hege

Så kjekt å høyre at dykk hadde ein fin oppleving på fjorden med vår flinke guide Magnus :)
Tusen takk for ei hyggelig tilbakemelding! Me ser fram til neste besøk hjå oss!

God sommar vidare!

Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Kveldstur med oste smaking i Undredal. Denne turen med ein utmerka guide var ei god oppleving. Guiden hadde gode kunnskaper og var svært lydhør for oss sjølv om vi berre var to på turen. Denne turen var det ingenting å klage på - kveldstur og den roen på fjorden gir glede å tenke tilbake på i mørke haustdagar. Anbefaler turen på det sterkaste.

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, 445vidarf
Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Vi tok formiddagsturen og vi var utrolig heldig med været! Fantastisk tur med super guide. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 141malins
FjordSafari, Kundeansvarlig på Fjordsafari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hwi Malins,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake.

Anmeldt 22. juli 2020

Vi hadde med barn på 5,8 og 11 år på privat tur. Guiden Rune klarte på utmerket vis å gi fart og spenning til de minste og samtidig formidle fjordens severdigheter og historie til de voksne.

En slik tur kan anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 007EN1237
FjordSafari, Resepsjonssjef på Fjordsafari, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei 007EN1237

Takk for dine fine ord til oss, kjekt å høyre at dykk hadde ein fin tur på fjorden med Rune som guide.
Dykk er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Ha ein forsatt fin sommer.