Ulike måter å oppleve Flåmsbana Museet på
fra USD 1 501,25
fra USD 4 490,67
Anmeldt 13. november 2018

Du får oppleve de gamle framkomstmidlene, historien og utviklingen. Besøk også bryggeriet, rusle rundt på kaien. Ta flomsbanen og opplev den fantastiske turen opp til Myrdal

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Margit_Solheim
Anmeldt 22. september 2018

Mange flotte og lærerike utstillinger.
Var utrolig at det gikk an og bygge tunneller med meisel, hakke og spett.
Dette står det respekt av :)

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, BjR1956
Anmeldt 22. september 2018

Var utrolig å se utstyret de bygde Flåmsbanen.
Helt utrolig at de klarte å lage tunneller med hakke, meisel og spett.
Flotte å lærerike utstillinger.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, BjR1956
Anmeldt 29. august 2018

Vi spiste ulike retter, og jeg valgte pizza grunnet anbefaling fra en lokal. Kanskje den beste i Flåm men ikke den beste jeg har smakt. Kokken kan med fordel ha litt løk, hvitløk, chilli i pepperoni pizzaen. Servicen var helt grei, selv om du betaler når du bestiller og heter maten selv.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, 98randih
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Bra å besøke rett før eller rett etter at man har kjørt banen. Spennende og lærerikt utstilling. Gode presentasjoner.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Steinar A