Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell. Kjempefine rom og vakker utsikt. Maten var fantastisk! Nydelig smak og tilberedning. Meget hyggelig personale. Rent og pent. Dette er et pensjonat med hotellstandard som anbefales på det varmeste. Kort vei inn til «byen», ca 300 m via bryggen.

Takk, hegek668
Frode S, General Manager på Heimly Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Takk for fin tilbakemelding ! Håper dere legger turen innom oss ved neste anledning også.

Anmeldt 26. oktober 2019 via mobile enheter

Veldig fin plass, husker han som drev det å var konduktør på Flåmsbanen, hvor vi å fikk bli med på. Han viste oss rundt i Flåm og Aurland. Vi var der i nesten 2 uker,bodde på pensjonatet der mens vi var der å jobbet å. Fine minner.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Mbruttus23
Frode S, General Manager på Heimly Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Takk for dine kommentarer ! Velkommen igjen ved en annen anledning.

Anmeldt 30. august 2019

Hadde bestilt opphold for 2 personer inkludert middag
Denne var en stor skuffelse Ferdig kjøpt laks blandet med salat til forrett Smaklølse små kjøttkaker til hovedrett og en klatt rømme og 4 hermetiske kirsebær til dessert
Rett og slett elendig
Helt greie rom Ok frokost men til en pris av 2100 så bør det være et større utvalg av pålegg enn ost salami og skinke og litt mere varmt enn kokte egg
Godt det finnes andre overnattingssteder i Flåm

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Berdalen1234
Frode S, Manager på Heimly Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Kjære gjest, ser at vi ikke leverte ihht forventninger denne gangen. All retter laget på Heimly er laget fra "scratch", så det er ingen halvfabrikata. Håper vi ser dere igjen ved en annen anledning og kan levere på et bedre nivå.

Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Overnattet på Heimly etter 3 dagers fjelltur i Aurlandsdalen med start fra Finse Veldig koselig pensjonat god service og god mat og nydelig seng. Anbefales Flåm var ett flott sted. Kjørte Flåmsbanen opp til Myrdal. Og Bergenstoget hjem til Drammen

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Anny M
Frode S, Manager på Heimly Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. april 2018

Takk for din tilbakemelding. Håper du får sjansen til å besøke oss igjen.

Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

Resepsjon og restaurant er koselig og nylig pusset opp. Rommene trenger en oppjustering, og da spesielt badet. Dusjforheng bør byttes ut med dusjvegg. Høyt priset i forhold til standarden på rommet, men sett i forhold til at de kun selger rom inkludert middag og frokost, så er det ok nivå.
På skiltet i Flåm sentrum står det "high standard rooms" , og det skaper jo forventninger. Anbefaler å ta vekk det skiltet.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, torunnd941