Ulike måter å oppleve Flåm Tourist Office på
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Måtte innom her for å få printet ut billettene til Flåm zipline. Køen gikk sakte selv om det ikke var så mye folk å når det endelig var vår tur gikk det ikke an å prate norsk med betjeningen. Jeg forventer faktisk å kunne prate norsk med betjeningen på et informasjons sted i Norge om Norge.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, EspenA92
Anmeldt 8. august 2018

Her er de utrolig hjelpsomme og forteller om hva man kan gjøre og er også behjewlpelig med bookinger.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, ivartina
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Fikk hjelpen jeg spurte om og egentlig er det ikke noe mere å tilføre der egentlig
+flerspråklig hjelp

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, KimT1560
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Hvorfor vil ikke de innrømme at de har sendt ut feil informasjon på fergeprisen over fjorden med fjord1. det bør stå i prisoversikten at det er dyrere å kjøpe billetter på båten enn hos turistinformasjonen.. dette kaller jeg å utnytte uvitende turister...

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, Yudi N
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Å anmelde en turistinformasjon er vel ikke akkurat det enkleste. Ikke veldig mye mer å si enn at her var de så klart utrolig service innstilt og betjente oss raskt, effektivt og trivelig da vi skulle kjøpe billetter til Flåmsbana

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, johnnyo584