“Dårligere kinamat tror jeg ikke du finner”
Anmeldelse av Steglet China Restaurant

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Steglet China Restaurant
Vurdert som nr. 32 av 38 Restauranter i Kongsberg
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Her er noe veldig galt. Øl ble påstått å være Aass fatøl, det stemmer ikke. Pekingsuppe med MYE eddik. Kvalmende pekingand. Nå håper 4 av 4 at de ikke blir syke. Betjening lite mottakelige for tilbakemeldinger:
her var alt som det skulle.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, eiriko434

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Smakløs mat. Maten kom forholdsvis raskt. Bærer lite preg av kina. Hadde vi ikke vært sultne ville nok maten blitt stående. Pølse på bensin stasjon er en kulinarisk opplevelse i forhold.

4  Takk, toreriks2018
Anmeldt 18. juni 2018

Ett sted jeg ikke vil anbefale. Da vi var der, var det skittent og btjeningen var ukonsentrert, var mer opptatt av tlf enn gjestene. Etter en utolig lang venttid kom maten, halvkald og lite innbydende. Da vi klaget, fikk vi ingen respons. Meget skuffende opplevelse, kommer ikke til å gjentas

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Liv K
Anmeldt 23. august 2016

Var innom her for en rask middag. Dette var dårlige greier selv til å være Kina mat....
Min kone og jeg bestillte to forskjellige retter og de så tilsynelatende forskjellige ut , men smake akkurat likt.... Min kone spiste også frittert banan til dessert , og denne var ok.

Dato for besøk: mars 2016
1  Takk, trond116
Anmeldt 13. juni 2016 via mobile enheter

Helt elendig og dårlig servise.
Maten er kald og alt smaker av gml olje.
Betjening er sure og man får følelse av at man er til bryderi....
Finn et annet sted !

Dato for besøk: november 2015
2  Takk, Seilfly

Reisende som så på Steglet China Restaurant, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Steglet China Restaurant? Del dine erfaringer!