“Tusen takk!”
Anmeldelse av Marlenes Bistro

Marlenes Bistro
Vurdert som nr. 2 av 38 Restauranter i Kongsberg
Beskrivelse: Velkommen til bistroen Interessen for mat og råvarer av god kvalitet må nesten deles, noe vi ønsker å gjøre her på Marlenes Bistro. Vi er ikke opptatt av at alt skal være så fancy, men heller at man skjønner hva det er man spiser og at det smaker. Derfor lager vi det meste på bistroen fra bunnen av, med gode råvarer som utgangspunkt.
Anmeldt 25. november 2018

God velkomst, god service, god mat, god drikke og godt utvalg. En restaurant som leverer kvalitet og viser en god stemning. Takk for at vi fikk en så god opplevelse!

Takk, Truls A

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og ikke minst kjempegod service Tusen takk for en flott opplevelse Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, Rita K
Anmeldt 16. oktober 2018

Et koselig bord ventet på oss, og servicenivået var som alltid upåklagelig.
Kokken lager fantastisk god mat - som alltid serveres med et smil og noen hyggelige ord fra personalet.
Vi følte oss som alltid, veldig godt ivaretatt.

Takk, Lill H
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Har spist på Marlenes Bistro mange ganger. Får alltid kjempegod mat og god vin til. Hyggelig atmosfære og betjening. Pris og kvaliteten på maten er i samsvar. Det vil si et kjempegodt måltid for en helt grei pris.

Takk, 347lailag
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Vårt besøk nr 2 bestod av to stk treretters med Lam som hovedrett.
Veldig god tilhørende vin.
Personlig, god og hyggelig service.
Høy kvalitet! God balanse i smak og sammensetning av ingredienser og råvarer.
Mange Lokale råvarer, "Less is more" er absolutt et prinsipp som er benyttet på dette stedet, men som likevel gir god variasjon i både foretter, hovedrett og dessert.
Prøv fiskesuppa, den passer godt uansett hovedrett.
Siste tips: Spis sakte og nyt maten!
Vi kommer garantert igjen!

Takk, erwe79

Reisende som så på Marlenes Bistro, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Marlenes Bistro? Del dine erfaringer!