“Kundemiddag etter møte”
Anmeldelse av Marlenes Bistro

Marlenes Bistro
Vurdert som nr. 1 av 38 Restauranter i Kongsberg
Beskrivelse: Velkommen til bistroen Interessen for mat og råvarer av god kvalitet må nesten deles, noe vi ønsker å gjøre her på Marlenes Bistro. Vi er ikke opptatt av at alt skal være så fancy, men heller at man skjønner hva det er man spiser og at det smaker. Derfor lager vi det meste på bistroen fra bunnen av, med gode råvarer som utgangspunkt.
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Har spist på Marlenes Bistro flere ganger det siste året etter kundemøter. Alle har vært svært fornøyde med både service og kvalitet på maten. De ansatte er imøtekommende, løsningsorienterte, og vi føler oss godt tatt vare på her. Kommer til å fortsette å bruke Marlenes Bistro i tiden fremover ved tilsvarende arrangement.

1  Takk, tveier

Anmeldt 25. november 2018

God velkomst, god service, god mat, god drikke og godt utvalg. En restaurant som leverer kvalitet og viser en god stemning. Takk for at vi fikk en så god opplevelse!

Takk, Truls A
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og ikke minst kjempegod service Tusen takk for en flott opplevelse Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, Rita K
Anmeldt 16. oktober 2018

Et koselig bord ventet på oss, og servicenivået var som alltid upåklagelig.
Kokken lager fantastisk god mat - som alltid serveres med et smil og noen hyggelige ord fra personalet.
Vi følte oss som alltid, veldig godt ivaretatt.

Takk, Lill H
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Har spist på Marlenes Bistro mange ganger. Får alltid kjempegod mat og god vin til. Hyggelig atmosfære og betjening. Pris og kvaliteten på maten er i samsvar. Det vil si et kjempegodt måltid for en helt grei pris.

Takk, 347lailag

Reisende som så på Marlenes Bistro, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Marlenes Bistro? Del dine erfaringer!