“Et godt valg for lunsj”
Anmeldelse av Hos Astrid

Hos Astrid
Vurdert som nr. 24 av 38 Restauranter i Kongsberg
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte steder basert på anmeldelser av lunsjsteder i Kongsberg. Vi valgte kremet fiskesuppe og omelett. Maten kom raskt og smakte godt. Nydelig fiskesuppe med masse deilig fisk i, men kunne kanskje ønsket ørlitt mer smak. Rent og pent. Alt i alt kan stedet anbefales. Parker i P-huset under kjøpesenteret.

1  Takk, annetwoien

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig lunch. Greie priser og hyggelig service. Tydelig hjemmelaget. Anbefaler spinatpai eller BLT.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Codfishguy
Anmeldt 19. juni 2020

Både kyllingen og biffstrimlene var tørre. Soggy grønnsaker og bernaise sausen smakte ingenting.. Fine og rene lokaler og maten kom raskt.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Lld3223
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Her lages maten fra bunn av med gode råvarer.
Pasta med kylling i fløte anbefales.
Til å være kjøpesenterservering er denne veldig bra.
Anbefales!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, P9516PJfrankh
Anmeldt 10. januar 2020

Bestilte ishavsrøye kr 199. Den viste seg uspiselig. Tørr som en hanske. Kjedelig! Dette stedet blir ikke oppsøkt av meg og mine igjen. Benytter de andre 2 stedene i kjøpesenteret når behovet melder seg. De serverer utmerkete småretter.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Örn A

Reisende som så på Hos Astrid, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Hos Astrid? Del dine erfaringer!