“Langt over alle forventninger”
Anmeldelse av Meeat Gastropub

Meeat Gastropub
Vurdert som nr. 3 av 38 Restauranter i Kongsberg
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat og god service! Beste burgeren jeg har smakt, god sammensetning av drikke, og nydelig dessert, alt i alt en opplevelse som overgikk hva vi forventet oss

Dato for besøk: september 2021
Takk, ransaen

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Var på gjennomreise og ville ha noe enkelt. Endte opp med Jack Daniels burger som var kjempegod. Anbefales på det sterkeste. Hyggelig sted og betjening

Takk, Ambassador109167
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og superhyggelig betjening! Spiste pulled pork burger med fries og bbq dip. Kommer definitivt tilbake. Noe ventetid på maten, derfor ikke full score.

Takk, Curiosity29076677687
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

I et mandagsstengt Kongsberg fant vi dette gode alternativet med en god meny til god pris. En god barneburger til ungene og en solid cheeseburger til far. Det beste med det hele var servicen. Hyggelig og rask betjening!

Takk, J7445RRcharlesl
Anmeldt 7. februar 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig vertskap, rask servering og veldig god mat! Mannen spiste burger med blåmuggost, kvinnen spiste vegatarburgeren, begge var helt supre. Milshaken til dessert inneholdt litt for mye sjokoladesaus, men det er det nok mange som liker

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Eilen H

Reisende som så på Meeat Gastropub, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Meeat Gastropub? Del dine erfaringer!