“En fantastisk matopplevelse!”
Anmeldelse av Jordnaer Restaurant

Jordnaer Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 38 Restauranter i Kongsberg
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Jordnær på Kongsberg bør være et must for folk som setter pris på førsteklasses mat og ditto service!
Jeg har sjelden opplevd liknende i Norge.

All ros til eier/kokk for hyggelig og informativ samtale om maten som ble servert og den svært hyggelige og forekommende kelneren som serverte oss!

Tor Arne Myhrvold

Takk, 765elif

Anmeldt 26. oktober 2018

En restaurant med svært hyggelig atmosfære. Hyggelig velkomst av både servitør og kokk. Fikk en herlig smaksopplevelse av fine råvarer og rettene var delikat presentert. Stedet leverer helt klart etter navnet sitt. Anbefales på det varmeste. Kjøreturen fra Rjukan var absolutt vert det :)

Takk, tonje2018
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Vi feiret muttern's bursdag her, og lite viste jeg om smaksopplevelsen vi skulle få en tirsdag kveld.

Vi spiste forskjellige retter, og alle var svært fornøyd. Maten var så god at man blei glad fra innsiden og ut! Rettene var svært godt komponert med fantastisk kjøtt og sesongens grønnsaker. Helt nydelig!

Navnet Jordnær gjenspeiler betjeningen, her har de gjesten og opplevelsen fokus.

Takk, Tom Eirik H
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Var her sammen med min samboer. Vi blei hyggelig ønsket velkommen av både servitør og kokk(eier)
Vi valgte å prøve 6 retters menyen, min samboer er ikke glad i rå mat, noe som var på menyen. Dette var ingen problem. Hun kunne bare velge noe annet. Og maten var flott dandert og smakte fortreffelig. Dette er mat som er laget med kjærlighet til faget, og ett sted med helt riktig navn «jordnær» . Hyggelig servitører og ett sted med fantastisk mat og avslappet stemning. Anbefales

1  Takk, 61kentr
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig spisested med lun atmosfære. Opptatt av kortreiste og økologiske råvarer. Vi fikk svart trompetsopp de hadde plukket selv!Nydelig mat som er lekkert presentert. Trivelig og oppmerksom betjening. Vi kommer garantert tilbake!

1  Takk, Shol56

Reisende som så på Jordnaer Restaurant, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Jordnaer Restaurant? Del dine erfaringer!