“Appetittlig anrettede retter med mye smak”
Anmeldelse av Jordnaer Restaurant

Jordnaer Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 38 Restauranter i Kongsberg
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Vi valgte en 4 retters middag inntatt i hyggelige og intime omgivelser. God service. Vi fikk en smakfull «snacksrett» og oliven til før forrett. En nydelig rett av kamskjell, deretter fantastisk Kveite, perfekt stekt gårdsand og avsluttet med innbakt brie og sjokolade. Et stort pluss at rettene kom fortløpende og kokken vandret rundt mellom bordene og slo av en prat med gjestene. En kan også velge flere retter eller færre retter. En ypperlig konsept forholdsvis nytt i område. Vi kommer fjerne igjen når vi er på disse kanter. En herlig matopplevelse - anbefales på det varmeste. NB. Restauranten bytter på menyen hver uke, og det er kun bruk av norske råvarer. Vi ble fortalt at det er lurt å bestille bord på forhånd. Bon Appetite:))

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, groh701

Anmeldt 27. oktober 2018

For et sted! Kjempehyggelig kokk og servitør, for ikke å snakke om maten. Hvis du befinner deg i Kongsberg, er denne restauranten et must. Helt topp!
Karin G

Takk, KarinG1273
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Jordnær på Kongsberg bør være et must for folk som setter pris på førsteklasses mat og ditto service!
Jeg har sjelden opplevd liknende i Norge.

All ros til eier/kokk for hyggelig og informativ samtale om maten som ble servert og den svært hyggelige og forekommende kelneren som serverte oss!

Tor Arne Myhrvold

Takk, Eli F
Anmeldt 26. oktober 2018

En restaurant med svært hyggelig atmosfære. Hyggelig velkomst av både servitør og kokk. Fikk en herlig smaksopplevelse av fine råvarer og rettene var delikat presentert. Stedet leverer helt klart etter navnet sitt. Anbefales på det varmeste. Kjøreturen fra Rjukan var absolutt vert det :)

Takk, tonje2018
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Vi feiret muttern's bursdag her, og lite viste jeg om smaksopplevelsen vi skulle få en tirsdag kveld.

Vi spiste forskjellige retter, og alle var svært fornøyd. Maten var så god at man blei glad fra innsiden og ut! Rettene var svært godt komponert med fantastisk kjøtt og sesongens grønnsaker. Helt nydelig!

Navnet Jordnær gjenspeiler betjeningen, her har de gjesten og opplevelsen fokus.

Takk, Tom Eirik H

Reisende som så på Jordnaer Restaurant, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Jordnaer Restaurant? Del dine erfaringer!