“Fantastisk ”
Anmeldelse av Jordnaer Restaurant

Jordnaer Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 38 Restauranter i Kongsberg
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Her var det mye klasse: Super service, fantastiske smaker, samt at maten var estetisk presentert! Anbefales på det varmeste!

2  Takk, margaretaarslandn

Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse på alle måter! Flott plass og atmosfære ute. Nydelig og spennende mat. Enestående service

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 330trine
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Tilfeldigvis stoppet vi i Kongsberg for å spise, og det var et lykketreff. Veldig hyggelig personale, og eieren gikk rundt selv og snakket med gjestene. Maten var utrolig bra og var veldig delikat anrettet. Spesielt desserten, bare blåbær, var en positiv overraskelse. Mange kombinasjoner av blåbær og veldig godt.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Sigurdskj
Anmeldt 28. mai 2020

Onsdag 27.05.20 spiste vi 4 voksne, som spiste en treretters middag! Kamskjellene til forrett var alldeles nydelige! Til hovedrett ble det litt ulike retter, men alle kunne bare lovprise sin rett enten det var kveite, hjort eller lam!Smakene rullet godt rundt i munnen og kjøttet var svært mørt! Desserten toppet det hele! Både Creme Brule, Pannacotta og ikke minst Bare blåbær var ikke bare en himmelsk smaksopplevelse, men også et visuelt skue! Her vil vi komme tilbake! Vi gleder oss allerede! Alt var topp fra kokk til servitører! Det ble en super 75-årsdag!!!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, annegL668UX
Anmeldt 29. april 2020

Skulle egentlig ikke stoppe her under gjennomreise, men ble fristet da jeg spurte på den lokale bensinstasjonen om et evnt. godt sted å spise middag. Dermed havnet jeg heldigvis hos Jordnær, og angret ikke på det! Deilig saftig biff med alt tilbehør, samt nydelig bearnaisesaus. Mye mat for pengene, så jeg var så mett at jeg ikke orket dessert, men avsluttet med en duftende Americana aromakaffe. d:o)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, jans0der

Reisende som så på Jordnaer Restaurant, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Jordnaer Restaurant? Del dine erfaringer!