“Bursdag”
Anmeldelse av Jordnaer Restaurant

Jordnaer Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 37 Restauranter i Kongsberg
Anmeldt 29. august 2020

Spiste en fantastisk tre retter der i går. Alt fra forrett til dessert var perfekt sammensatt, smaker som satt lenge i ganen etter de ulike rettene. Flott service, god atmosfære

Takk, Compass391315

Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Bestilte 5 retters med vinmeny, som var helt nydelig. Kjøttet var perfekt og for meg som ikke liker skalldyr/fisk så falt reke carpaccioen i smak ! Anbefales virkelig å gå her ❤

1  Takk, 722ingvildb
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Jordnær ligger nå som nr 1 på Tripadvisor over de beste restaurantene i Kongsberg. Spiste en 3-retters meny der i går og opplevde serviceinnstilt personale fra vi kom inn, i hagen, fordi været var godt på Kongsberg i går, og til vi gikk ut porten mette og gode og med positive opplevelser. Takk Per-Ingar og co!

Takk, annemaritw2017
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted med god atmosfære og koselig personal. De leverer alltid godt. Glad for at det finnes et slikt sted på Kongsberg

Takk, halvardh
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, presentert på en fantastisk måte. Oppmerksom betjening. Overraskende at noe så bra finnes i Kongsberg, og gledelig når «trekløveret» ligger nede for telling.

Takk, larsj917

Reisende som så på Jordnaer Restaurant, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Jordnaer Restaurant? Del dine erfaringer!