“Smaksopplevelse ”
Anmeldelse av Jordnaer Restaurant

Jordnaer Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 37 Restauranter i Kongsberg
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Bursdagsmiddag med 3 retter. Menyen er ikke stor, noe vi opplever som kvalitet på det som er. Alt fra forrett til dessert hadde en sammensetning som fikk fart på smaksløkene. Dette må oppleves ! En av de beste matopplevelsene vi har hatt kombinert med ypperlig service.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, ToreSAlanya_Tyrkia

Anmeldt 29. august 2020

Spiste en fantastisk tre retter der i går. Alt fra forrett til dessert var perfekt sammensatt, smaker som satt lenge i ganen etter de ulike rettene. Flott service, god atmosfære

Takk, Compass391315
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Bestilte 5 retters med vinmeny, som var helt nydelig. Kjøttet var perfekt og for meg som ikke liker skalldyr/fisk så falt reke carpaccioen i smak ! Anbefales virkelig å gå her ❤

1  Takk, 722ingvildb
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Jordnær ligger nå som nr 1 på Tripadvisor over de beste restaurantene i Kongsberg. Spiste en 3-retters meny der i går og opplevde serviceinnstilt personale fra vi kom inn, i hagen, fordi været var godt på Kongsberg i går, og til vi gikk ut porten mette og gode og med positive opplevelser. Takk Per-Ingar og co!

Takk, annemaritw2017
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted med god atmosfære og koselig personal. De leverer alltid godt. Glad for at det finnes et slikt sted på Kongsberg

Takk, halvardh

Reisende som så på Jordnaer Restaurant, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Jordnaer Restaurant? Del dine erfaringer!