“Nydelig dessert”
Anmeldelse av Jordnaer Restaurant

Jordnaer Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 39 Restauranter i Kongsberg
Anmeldt 30. juli 2021

Asparges og kamskjell til forrett smakte bra, men uer til hovedrett falt ikke helt i smak. Røkt tomatgele som tilbehør slo ikke an hos oss, den ene fisken var også litt rå. Sjokolade desserten derimot var nydelig! På uteserveringen er det heller ikke så stas å se rett inn i en sliten søppelbøtte.

1  Takk, FrodesMatMening

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fabelaktig mat og god service. Restauranten kan anbefales på det sterkeste. Alle 8 var fornøyd med maten. I fint vær er det koselig å sitte ute og spise.

Takk, Torbjørn H
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste nydelig treretters meny, både når det gjelder smak, utseende, service og vinpakke Veldig hyggelig personale - anbefales absolutt

Takk, Cruiser28427991763
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Tok en spontantur til Kongsberg, og det angrer vi ikke på. Absolutt den beste maten vi har fått i Norge, og de ansatte var virkelig hjelpsomme og kunne det de drev med. Maten var en eksplosjon av godt sammensatte og interessante smaker. Vi gleder oss allerede til neste gang.

Takk, heidisL7258FS
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

En vidunderlig matopplevelse for alle i selskapet. Vi smakte alle retter i løpet og alle var fantastiske. Behagelig og presist servert. Det som trekker ned er et påslag på over 4 på vinen. Synes det er unødvendig og hindrer full score.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, ronnyfridheim

Reisende som så på Jordnaer Restaurant, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Jordnaer Restaurant? Del dine erfaringer!