“Nydelig italiensk!! (Men godt gjemt)”
Anmeldelse av Trattoria Madre - STENGT

Trattoria Madre
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi kom til veldig hyggelig betjening i et koselig lokale.
To retter:
Kamskjell og Pasta Linguini
Smaksmessig fantastisk godt, men kunne vært litt mer kamskjell for prisen på den forretten.

Caprese + Pasta Penne
Nothing but amazing!!!

Takk, 271bj_rnerikj

1923 av 32 anmeldelser

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

En ettermiddag i slutten av oktober ville vi hit for å smake på pizza stekt i vedfyrt pizzaovn. Veldig hyggelig interiør og en blid servitør tok i mot oss og ga oss et bord i hoveddelen av restauranten. Ganske liten pizza meny. Var det en 3-4 valg? Vi var 3 personer og valgte hver vår pizza. Pizzaen smakte veldig godt, men bunnen kunne vært tynnere etter min smak. Kanskje litt lite stekt også....? Vi kom tidlig så kanskje ovnen ikke var varm nok ?
Ikke den helt store opplevelsen, men jeg vil gjerne gi pizzaen en sjanse til ved en senere anledning.

4  Takk, trond116
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste dagens 3-retters, veldig god mat i et hyggelig og uformelt lokale. Vi hadde litt dårlig tid, men det ble håndtert på en forbilledlig måte. Anbefales!

Takk, Randi W
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Vi trengte litt mat før en konsert, men hadde ikke all verden av tid. Vi fikk presentert dagens treretter. Den fristet så mye at vi alle fem gikk for menyen. Vi fikk tips om en Barbara som passet godt til kalven. Og proseccoen passet perfekt til kamskjellene. Etter cappuccinomoussen vi fikk til dessert var vi gode og mette. Alt hadde rike og balanserte smaker. Servicen var oppmerksom, hyggelig og personlig. Absolutt et sted å vende tilbake til ❤️

Takk, 347hansh
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var fire voksne personer som hadde bestemt oss for å prøve byens nyeste restaurant en lørdag kveld. Restauranten var nesten helt full, og vi måtte vente noen minutter på bordet vårt, selv om det var bestilt på forhånd.

Vi fikk plass i restaurantens hoveddel, som var hyggelig når det gjelder atmosfære og innredning, men hvor det var et nesten ubehagelig støynivå med såpass mange skravlende gjester.

Servitøren var blid og imøtekommende og kom raskt for å ta imot bestilling på drikke. Det tok ganske kort tid før den kom på bordet, og vi begynte å se på menyen. Vinkartet var helt umulig å lese for oss litt langsynte i det halvmørke lokalet. Andre hadde tydeligvis påpekt det før oss, for innehaveren kunne fortelle at en ny og mer lesbar variant var på trappene. Vi fikk et par vinanbefalinger av henne, men våre spørsmål om særlig den ene av vinene, ble knapt besvart ...

Pizzaen vi spiste var for så vidt god, men bunnen var så seig at den var vanskelig å skjære opp - selv med de skikkelig skarpe knivene vi ble tildelt. I tillegg var pizzaen uvanlig salt. Det er vanskelig å si om det var spekeskinken sin skyld, eller om maten var saltet ekstra i tillegg.

Dessertene vi spiste var også helt greie, men ikke mer.

Dette er et sted vi hadde høye forventninger til, men de ble ikke helt innfridd. Restauranten har en lokalisering, et uteområde og en innredning som absolutt innbyr til flere besøk, men det må gjøres noen små justeringer på mat og servicenivå.

2  Takk, Marianne_R_66

Reisende som så på Trattoria Madre, så også på