“Skuffende helhetsvurdering”
Anmeldelse av Trattoria Madre - STENGT

Trattoria Madre
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi var en venninnegjeng på 6 stykker som hadde reservert bord. Vi ble plassert i et rom sammen med et firma julebord (ca 20 personer). Et rom som absolutt er best egnet for et større selskap alene.

Jeg hadde kjøtt til hovedrett og konfektkake til dessert. Maten var grei, mørt godt kjøtt, men smakløst og lite tilbehør.

Min oppfatning er at prisene er i overkant av det vi kan forvente i forhold til matopplevelsen.

Det er mulig at det var hektisk når vi var der, men jeg syns ikke betjeningen var særlig service innstilt.

Jeg kommer ikke til å dra tilbake hit.

Takk, Mammatil4

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi kom til veldig hyggelig betjening i et koselig lokale.
To retter:
Kamskjell og Pasta Linguini
Smaksmessig fantastisk godt, men kunne vært litt mer kamskjell for prisen på den forretten.

Caprese + Pasta Penne
Nothing but amazing!!!

Takk, 271bj_rnerikj
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

En ettermiddag i slutten av oktober ville vi hit for å smake på pizza stekt i vedfyrt pizzaovn. Veldig hyggelig interiør og en blid servitør tok i mot oss og ga oss et bord i hoveddelen av restauranten. Ganske liten pizza meny. Var det en 3-4 valg? Vi var 3 personer og valgte hver vår pizza. Pizzaen smakte veldig godt, men bunnen kunne vært tynnere etter min smak. Kanskje litt lite stekt også....? Vi kom tidlig så kanskje ovnen ikke var varm nok ?
Ikke den helt store opplevelsen, men jeg vil gjerne gi pizzaen en sjanse til ved en senere anledning.

4  Takk, trond116
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste dagens 3-retters, veldig god mat i et hyggelig og uformelt lokale. Vi hadde litt dårlig tid, men det ble håndtert på en forbilledlig måte. Anbefales!

Takk, Randi W
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Vi trengte litt mat før en konsert, men hadde ikke all verden av tid. Vi fikk presentert dagens treretter. Den fristet så mye at vi alle fem gikk for menyen. Vi fikk tips om en Barbara som passet godt til kalven. Og proseccoen passet perfekt til kamskjellene. Etter cappuccinomoussen vi fikk til dessert var vi gode og mette. Alt hadde rike og balanserte smaker. Servicen var oppmerksom, hyggelig og personlig. Absolutt et sted å vende tilbake til ❤️

Takk, 347hansh

Reisende som så på Trattoria Madre, så også på