“Overraskende bra”
Anmeldelse av Garden Restaurant

Garden Restaurant
Få mat levert
Vurdert som nr. 33 av 38 Restauranter i Kongsberg
Beskrivelse: Velkommen til Garden Restaurant. Kjøkkenet vårt representerer to av de største provinsene i Kina, Szechuan og Canton
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble overrasket over hvor fint det så ut i restauranten. Begge spiste tom yum med sjømat til forrett. Kongekrabben som hadde ligget i suppen var fantastisk. Jeg hadde byttet ut kamskjell med flere scampi om det var meg, men en meget god tom yum med rikelig chili.

Hovedretten var og meget god. Super friske grønnsaker som var perfekt tilbredt, saftig kylling og mørt kjøtt. Det kunne kanskje spart litt på jevning i sausen, men den smakte veldig godt.

Takk, _isteina2014

Et medlem av Tripadvisor Kina
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Reisende som så på Garden Restaurant, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Garden Restaurant? Del dine erfaringer!