“Lunsj”
Anmeldelse av Garden Restaurant

Garden Restaurant
Få mat levert
Vurdert som nr. 32 av 37 Restauranter i Kongsberg
Beskrivelse: Velkommen til Garden Restaurant. Kjøkkenet vårt representerer to av de største provinsene i Kina, Szechuan og Canton
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet å sitte å spise lunsj. Luftig i varmen. Koselig å sitte å se på Fossen. Kunne vært litt oppgraderte ute arealer. Men lunsjen smakte god. Ferske crispi grønnsaker. Og passe porsjon til lunsj. Nesten alene her. Høflig servitør. Så håper andre husker på dette stedet. Dpist her flere ganger. God mat og gode smaker. Kam hot pot er å anbefale til middag. Også Dim Sum m reker smakte godt. Vi kommer gjerbe tilbake.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Linda S

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble overrasket over hvor fint det så ut i restauranten. Begge spiste tom yum med sjømat til forrett. Kongekrabben som hadde ligget i suppen var fantastisk. Jeg hadde byttet ut kamskjell med flere scampi om det var meg, men en meget god tom yum med rikelig chili.

Hovedretten var og meget god. Super friske grønnsaker som var perfekt tilbredt, saftig kylling og mørt kjøtt. Det kunne kanskje spart litt på jevning i sausen, men den smakte veldig godt.

Takk, _isteina2014

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2020

Reisende som så på Garden Restaurant, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Garden Restaurant? Del dine erfaringer!