TripadvisorUSD 232
Booking.comUSD 232
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 23. november 2019

god frokost med godt utvalg. det jeg liker best er location som er nær bussterminal og semtrum, jeg liker å handle og det er store butikkjeder og storesenter, Personalet er flinke. gir god informasjon,
Hotellet er rent og svært komfortable seng

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Vita Vaño Ø
MetteK283, Sales-/Marketing manager på Best Western Plus Gyldenlove Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2019

Thank you so much for your review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us:) Hope to see you again.

Best regards, Mette Kristensen, Sales-/Marketing manager

Anmeldt 21. november 2019

Dette er nå mitt andre hjem for en periode, og valget kommer av hyggelig og avslappende atmosfære. Deilig mat i restauranten, og en rikholdig Øl-meny. Parkering rett utenfor hotellet. Frokosten inneholder det man forventer, og servicen er upåklagelig.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Jet08518052932
MetteK283, Sales-/Marketing manager på Best Western Plus Gyldenlove Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2019

Tusen takk for flott tilbakemelding :)
Gjestenes trivsel og komfort er det viktigste for oss - veldig hyggelig å høre at du trives :)

Anmeldt 23. september 2019

Vi hadde en par-tur hit og booket suiten for en helg, helt fantastisk! Treningsrommet trenger rydding, hantler og feste av stativ, balkongen i suiten trenger møbler. Ved booking av suite sørg for at de har satt inn ikke til oljepeisen. Nydelig mat, herlig personell! Intimt og koselig.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Curious90360
MetteK283, Sales-/Marketing manager på Best Western Plus Gyldenlove Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2019

Tusen takk for din tilbakemelding! Det er flott å få slike tips til hva vi kan bli bedre på:) Vi håper dere kommer og besøker oss igjen.
Med vennlig hilsen Mette Kristensen, Salgs-/Markedssjef

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Fikk stort fint rom, men veeeeeeldig varmt. Ingen aircondition. Måtte ha vinduene maksimalt åpne, men det var en stille gate utenfor, så det gikk helt greit. Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Sentralt ved stasjonen og Storgata. God frokost.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, LineR305
MetteK283, Sales-/Marketing manager på Best Western Plus Gyldenlove Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Tusen takk tilbakemeldingen din. Det har vært perioder med svært varmt vær i sommer, og vi har gjort vårt beste for at våre gjester skal få et behagelig opphold. Vi har vifter til utlån, og stuepikene har luftet godt på alle gjesterom. Vi beklager så mye at du var plaget av varmen, men vi håper allikevel du vil vurdere oss neste gang du trenger overnatting i Kongsberg. Ha en fortsatt fin sommer:) Med vennlig hilsen Mette Kristensen, Salgs-/Markedssjef

Anmeldt 26. april 2019

Hotellet ga ett tilbud på overnatting, før dem valgrte å øke prisen med 20% når man skulle booke rommet, selv om dem hadde sagt man skulle få det som fastpris.
Av erfaringer fra tidligere opphold der, er hotellet helt greit, litt for dyrt i forhold til standarden, og frokosten er veldig simpel.

Romtips: velg ett annet hotell :D
Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, ransaen
MetteK283, Sales-/Marketing manager på Best Western Plus Gyldenlove Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. april 2019

Hei, Det er ikke tilfelle det du sier. Vi har ikke lagt på prisen med 20%. Du fikk oppgitt at et dobbeltrom kostet kr.1395.- og vi tilbød deg å bli oppgradert til vår Jr.suite (som koster kr.1895.- i helgen) uten at du skulle betale mer enn 1395.-
At du ikke godtar dette er greit, men å si at vi ikke holder ord er ikke riktig.
Med vennlig hilsen, Mette Kristensen, salgs-/Markedssjef