Bli belønnet med One Key
Trip.com
kr 1 876
Fullt refunderbart før lør. 8. jun.
per kr g
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Mette Kristensen, SalesBest Western Plus Gyldenløve Hotell, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. sep. 2021
Tusen takk for flott tilbakemelding :) Dette sprer glede blant alle som jobber på hotellet - og motiverer til videre innsats.
Vi håper dere kommer tilbake og besøker oss igjen.
Ha en strålende høst!
Med vennlig hilsen, Mette Kristensen, Salgs-/Markedssjef, Best Western Plus Gyldenløve Hotell
kr 1 790
Restaurant
  • eDreams
0.6 km fra Best Western Plus Gyldenløve Hotell
Gratis parkering
Rommet kan bookes med opp til fire personer.
Agoda.com
kr 1 496
kr 1 350
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
  • ZenHotels.com
    kr 1 631
25.2 km fra Best Western Plus Gyldenløve Hotell
Se flere hoteller i Kongsberg
Anmeldt 24. juli 2021

Dette er et hotell vi vil anbefale alle aldre. Rent og fint på rommene og meget hyggelig staff. Frokost meget bra. Restaurant og bar tilfredsstiller enhver smak.
Hotellet tilbyr også Golfpakke for spill på Kongsberg Golfklubbs bane.

Takk, olavhamre2
Mette Kristensen, Salg på Best Western Plus Gyldenløve Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Tusen takk for flott tilbakemelding:) Vi håper dere kommer og besøker oss igjen.
Ønsker dere en fortsatt god sommer:)

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Har besøkt Gyldenløve ved flere anledninger og er like fornøyd hver gang. Hyggelige folk som bryr seg om deg, gir gode tips og anbefalinger og kjenner Kongsberg godt. Fine og moderne rom som gir en følelsen av å komme hjem etter en lang dag samt en veldig fin sittestue og bar!

Restauranten er også veldig god - har vært her ved flere anledninger. Ta gjerne en kveld i restauranten om du først skal bo her! Mat og drikke for både voksne og barn og noen utrolig hyggelige servitører! Hotellet har noen retter som har gått igjennom generationer (“Biff Gyldenløve” eller finnebiff MÅ prøves!) som er veldig gøy å oppleve.

Spør gjerne om å få ta kaffen eller en kald øl med i gården dems - veldig hyggelig der på sommeren! 🍻

Romtips: Hotellet har gratis parkering rett utenfor, lett å komme seg til og fra. Ta gjerne en dag i Kongsberg og opplev by og natur når du er her.
Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, Freddenmr
Geir-Aage Tveito, Eier på Best Western Plus Gyldenløve Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Hei!
Tusen takk for tilbakemeldingen:) Veldig hyggelig å høre at du trives godt her hos oss!
Vi håper vi ser deg igjen som vår gjest snart :) Ha en god sommer.
Med vennlig hilsen
Best Western Plus Gyldenløve Hotell

Anmeldt 22. juli 2020

Me hamna her fordi det var vanskeleg å finne overnatting sumaren 2020, men det var ikkje noko dårleg val. Hotellet ligg sentralt, er lett å finna og har noko så kjekt som ein låst kjellargarasje for motorsyklar. Hyggeleg velkomst av resepsjonist (sjølv om han lei av den sykja som rir alle hotell, dårleg norskkunnskapar i møte med dialektbrukarar). Fint og stort rom, men badet var ikkje heilt i same stil. Ok løysing på koronafrukost. Men eg gler meg til buffê vert lov att!

Takk, Knut P B
Mette Kristensen, Sales på Best Western Plus Gyldenløve Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen:) Vi har selvfølgelig fulgt myndighetenes råd og anbefalinger i forhold til corona - det er svært gledelig at vi nå har kunnet starte opp med frokostbuffet igjen.
Vi håper vi ser dere igjen som våre gjester:) Ha en god sommer.

Med vennlig hilsen, Mette Kristensen, salgs-/Markedssjef

Anmeldt 23. november 2019

god frokost med godt utvalg. det jeg liker best er location som er nær bussterminal og semtrum, jeg liker å handle og det er store butikkjeder og storesenter, Personalet er flinke. gir god informasjon,
Hotellet er rent og svært komfortable seng

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Vita Vaño Ø
MetteK283, Sales-/Marketing manager på Best Western Plus Gyldenløve Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2019

Thank you so much for your review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us:) Hope to see you again.

Best regards, Mette Kristensen, Sales-/Marketing manager

Anmeldt 21. november 2019

Dette er nå mitt andre hjem for en periode, og valget kommer av hyggelig og avslappende atmosfære. Deilig mat i restauranten, og en rikholdig Øl-meny. Parkering rett utenfor hotellet. Frokosten inneholder det man forventer, og servicen er upåklagelig.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Jet08518052932
MetteK283, Sales-/Marketing manager på Best Western Plus Gyldenløve Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2019

Tusen takk for flott tilbakemelding :)
Gjestenes trivsel og komfort er det viktigste for oss - veldig hyggelig å høre at du trives :)