“Perfekt mat👍.”
Anmeldelse av Paradoxe Restaurant

Paradoxe Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 39 Restauranter i Kongsberg
Anmeldt 31. juli 2021

Fikk perfekt stekt kalveentrecot og grønnsakene var crunchy og gode. I og med at jeg spiser lavkarbo fikk jeg en tallerken salat istedet for poteter til. Sausen smakte utsøkt. Jeg kommer til å bestille dette flere ganger. Flott servitør som er dyktig i jobben sin, og kokken må være av ypperste klasse. Er lenge siden jeg har smakt så nydelig mat. Jeg kommer til å komme tilbake

Takk, IngunnP16

Anmeldt 23. juli 2021

Veldig oppmerksom og imøtekommende betjening. Var på ballen fra første stund og ga hunden min vann uoppfordret. Enkel og oversiktlig meny med spennende vri. Valgte crispy chicken sandwich og forventet noe i den gamle tralten. Her har kokken gått av skaftene og lagt hele sjela si inn. Maken til smaksopplevelse! Måtte dele med gjester rundt bordet.

De må også ha en tryllefe eller tryllefant som bartender. Mojitoen vår i overkant perfekt!

Thomas

Takk, S356GYthomasn
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Helt ok sted. Men menyen er noe snever og det var ikke enkelt å valgte. Når vi likevel valgte TapasPlate så var den OK - ikke noe mer. Tenkte ansette fikset jeg lett selv. Synd - synes et besøk på restaurant bør gi meg noe jeg husker. Dette går fort i glemmeboken.

Takk, akdnormann
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Paradoxe Restaurant, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Paradoxe Restaurant? Del dine erfaringer!