“Supert”
Anmeldelse av Paradoxe Restaurant

Paradoxe Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 38 Restauranter i Kongsberg
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Alt klaffet. Mat. service atmosfære. Dette anbefales på det varmeste. Imponert over besøket. Anbefales på det varmeste

1  Takk, Stay191843

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig god service. Vi feiret bryllupsdag her og hadde blant annet kalv til hovedrett. Porsjonene var passe store og vinen balanserte måltidet perfekt. Et ekstra pluss til servitrisen som anbefalte en rioja til desserten (ost). Skulle jeg ønsket noe mer så hadde det vært at stedet kunne tilbudt Kir som apéritif, men det er ikke avgjørende. Gleder oss allerede til neste besøk!

1  Takk, Joachim Brennsk... H
Anmeldt 5. august 2021

God mat! Et av de beste stedene å spise i Kongsberg. Fint og familievennlig lokale. Virkelig verdt å anbefale!

1  Takk, BenjaminFretheim
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig tapas, rolig og hyggelig atmosfære.
Fikk nydelige tomater i dressing i stedet for skalldyr.

1  Takk, ellenpS7857UI
Anmeldt 31. juli 2021

Fikk perfekt stekt kalveentrecot og grønnsakene var crunchy og gode. I og med at jeg spiser lavkarbo fikk jeg en tallerken salat istedet for poteter til. Sausen smakte utsøkt. Jeg kommer til å bestille dette flere ganger. Flott servitør som er dyktig i jobben sin, og kokken må være av ypperste klasse. Er lenge siden jeg har smakt så nydelig mat. Jeg kommer til å komme tilbake

Takk, IngunnP16

Reisende som så på Paradoxe Restaurant, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Paradoxe Restaurant? Del dine erfaringer!