“Dette smakte godt, Paradoxe!”
Anmeldelse av Paradoxe Restaurant

Paradoxe Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 38 Restauranter i Kongsberg
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Var invitert på middag på Paradoxe, en ganske ny restaurant i Kongsberg sentrum, med mine to søsken og deres respektive, som en forsinket bursdagsgave. Av en svært hyggelig og oppmerksom kvinnelig servitør fikk vi vite at de akkurat hadde startet med en ny meny etter sommersesongen, og selv om ikke utvalget var stort, så det veldig spennende og fristende ut. Alle valgte forrett, hovedrett og dessert, litt ulike valg som kremet steinsoppsuppe og Carpaccio av kalv, Andeconfit og kalv entrecôte og dessertene Clafouti, sjokolade foundant og Créme brûlée. Og hvilken opplevelse det ble. Alt smakte nydelig, rett og slett himmelsk!

Tusen takk for gaven, dette ble en særs vellykket opplevelse med tydelig mersmak.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Bassanger

Anmeldt 18. august 2021

Fantastisk mat og trivelig betjening
Nydelig sted, ligger midt i Kongsberg sentrum.
Anbefales på det sterkeste

1  Takk, 183damianj
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Alt klaffet. Mat. service atmosfære. Dette anbefales på det varmeste. Imponert over besøket. Anbefales på det varmeste

1  Takk, Stay191843
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig god service. Vi feiret bryllupsdag her og hadde blant annet kalv til hovedrett. Porsjonene var passe store og vinen balanserte måltidet perfekt. Et ekstra pluss til servitrisen som anbefalte en rioja til desserten (ost). Skulle jeg ønsket noe mer så hadde det vært at stedet kunne tilbudt Kir som apéritif, men det er ikke avgjørende. Gleder oss allerede til neste besøk!

1  Takk, Joachim Brennsk... H
Anmeldt 5. august 2021

God mat! Et av de beste stedene å spise i Kongsberg. Fint og familievennlig lokale. Virkelig verdt å anbefale!

1  Takk, BenjaminFretheim

Reisende som så på Paradoxe Restaurant, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Paradoxe Restaurant? Del dine erfaringer!