“Nydelig mat”
Anmeldelse av Taj India

Taj India
Vurdert som nr. 17 av 38 Restauranter i Kongsberg
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Bestilte kylling curry medium - aldeles nydelig. Dette gjentar jeg gjerne igjen. Anbefaler alke et besøk eller ta med hjem

Takk, IngridNeumann

Anmeldt 14. juli 2021

Fantastisk god mat, rikelige porsjoner og veldig hyggelig service Anbefales på det varmeste. Tipp,topp tommel opp!!

Takk, christelr311
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Vi bestilte en chilly chicken og en vegetar dal. Smakte kjempegodt. Nydelig nanbrød. Smakte godt med en kald øl til maten. Hyggelig betjening. Går gjerne her igjen.

Takk, Sidsel D
Aaad P, Eier på Taj India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Takk

Anmeldt 2. april 2021 via mobile enheter

Bestilte pepperkylling og søte nanbrød til meg og min kone.... smakte helt nydelig!

Hyggelig betjening og helt greie priser.

Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, 971haraldk
Aaad P, Eier på Taj India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Takk

Anmeldt 2 dager siden

Dato for besøk: august 2022

Reisende som så på Taj India, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Taj India? Del dine erfaringer!