Travelocity
Vio.com
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Overnattet på hotellet i forbindelse med jobb. Rommet var helt OK, selv om det var kronglete for å finne fram. Hadde sikkert det mest bortgjemte rommet på hotellet. Lunsjen var helt grei, men uten det lille ekstra...eller manglet det en god plan. Skjønte ikke helt hva de tenkte man skulle kombinere, sette sammen. Frokosten var litt over samme lesten, manglet det lille ekstra. Middag var derimot nydelig, tre retter...nam! Super stemning og service!
Parkering - sjekk om det er andre muligheter en det svært trange parkeringshuset.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, Vibeke H
Qualitykong, Service Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2018

Hei Emma,
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til oss, vi blir glade for alle tilbakemeldinger!
Så leit å høre at verken frokost eller lunch slo an denne gangen, men håper selvsagt vi redda oss inn igjen med middagen som jeg leser var en suksess! Håper også du hadde et flott opphold utenom dette, ønsker deg velkommen tilbake!

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde her med min kone i forbindelse med en konferanse. Synes det var en hyggelig betjening som serverte oss god mat til rett tid. Dobbeltrommet var lyst og trivlig, med litt "B"varer av både dyner og puter. Frokosten var flott og i god choice stil, men som alltid litt gniende på bacon med bare en 1/2 skive tildelt på hvert egg. Godt og varmt basseng som var en fin avkobling. Kommer gjerne tilbake hit igjen ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, robertfM7394HD

Hei Robert,
Tusen takk for mange flotte kommentarer, det varmer på en kald høstdag her i Kongsberg!
Vi er egentlig ikke så gjerrige på baconet, og lager gjerne ekstra på forespørsel. Det er bare å "huke tak" i en av oss som jobber her, ingen spørsmål er for dumme! Vi ser frem til å se dere her igjen, velkommen skal dere være!

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Hadde ingen forventninger, men fikk en meget hyggelig overraskelse på dette hotellet. Utrolig hyggelig personale. Resepsjonisten som tok imot oss var hyggelig, fikk oss til å føle oss avslappet og var behagelig profesjonell. Hun sto der også søndags formiddag. Strålte som ei sol. Frokostpersonalet var også i toppklasse på det å få kundene til å føle seg avslappet og velkommen. Frokosten var i god Quality ånd og alt var som det skulle. Du legger merke til om de ansatte trives på jobb. Det smitter over på kundene. Fortsett på service sporet så kommer kundene tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, VestfoldFracy

Det er slike tilbakemeldinger som gjør at vi trives så godt:-) Tusen, tusen takk for at du nettopp gjorde dagen vår ennå litt bedre:-)

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt plassert i byen. Lett å finne. Kjedelig rom. Ble oppgradert til superior, men like fullt er rommet ordinært. Har det meste, men til en høy pris. God frokost. Positivt med lokalt produsert øl i baren.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Dag Willy T
Qualitykong, Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Hei Dag Willy,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, dette blir vi glade for. Vi håper dere alt i alt hadde et fint opphold her hos oss, og håper dere har lyst til å vende tilbake! Husk at du som medlem i Nordic Choice Club får gode rabatter på opphold hos oss, dette vil jeg på det sterkeste anbefale til neste opphold.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 7. august 2018

Bodde her for mange år siden og ble positivt overrasket da hele hotellet er resturert.
Hele 1 ste.etasjen var flott,resepsjon,restaurant,bar og ikke minst uteplassen.
Servicen var upåklagelig,overallt.
Rommet var helt ok,rent og fint.
Parkerings hus rett i nærheten av inngangs partiet.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Kjell N

For en herlig tilbakemelding, dette varmer våre hotellhjerter- tusen hjertelig takk! Vi er glade for at dere hadde et vellykket opphold her hos oss, og håper dere snart vender tilbake. Velkommen!