Sofie N
Platanias, Hellas
2,0 av 5 boblerAnmeldt 13. juli 2020via mobile enheter
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General ManagerQuality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. aug. 2020
Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på :-)
Nordic Choice Hotel har et prosjekt som heter Sweet Dreams Stay. Bor du sammenhengende mer enn én natt på Quality Hotel™ eller Clarion Hotel®, kan du bidra til prosjektet Sweet Dreams Stay. Det er enkelt: Velger du å hoppe over rengjøring av rommet ditt, donerer vi penger til UNICEF og deres arbeid for barn utsatt for menneskehandel. Dersom man ønsker rengjøring må man ta inn skiltet som henger på døren før kl 23:00 kvelden før.

Håper vi får gleden av å sjekke dere inn igjen her hos oss :-)
Velkommen tilbake.
    kr 1 970
0.2 km fra Quality Hotel Grand Kongsberg
Restaurant
0.2 km fra Quality Hotel Grand Kongsberg
0.5 km fra Quality Hotel Grand Kongsberg
Gratis parkering
Rommet kan bookes med opp til fire personer.
  • Agoda.com
      31.5 km fra Quality Hotel Grand Kongsberg
      Bar/lounge
      Se flere hoteller i Kongsberg
      Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Fine rom med god renslighet. Irriterende kaldt vann i dusjen, men ellers var alt helt flott. Hyggelige folk i resepsjonen.

Resturanten var så som så. Middagen var overstekt og frokosten var med kneipbrød og kalde speilegg.

1  Takk, andreaskW4614YV
      Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei.
      Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
      Har man rom litt oppe i høyde, kan det ta litt tid før vannet blir varmt.

Anmeldt 28. juni 2020

VI (et ektepar 70+) reiser ganske mye - både innenlands og utenlands. En gang pr. år reiser vi østover (fra Bergen), og vi har benyttet Quality Hotel Grand Kongsberg veldig mange ganger i løpet av de siste 17 årene. (Vi har opparbeidet Mastercard Gold) Da vi ankom hotellet, fikk vi derfor oppgradert rom - en suite på hjørnet over spisesalen! Et nydelig rom med skjermet soveplass. Problemet var imidlertid at det var VELDIG varmt på rommet (midt i juni). Der var satt inn en vifte, og utpå kvelden ble det satt inn en vifte til. Flott service! I disse koronatider var vi spente på frokosten, men den var helt topp. En kokk sto bak disken i spisesalen og la på fat det vi pekte på av skinke, ost, tomat osv. - altså det vi selv ville forsynt oss med. Veldig bra alternativ til pappesker eller ferdig tillagede tallerkener. Han stekte også egg og bacon. Smør, syltetøy og youghurt forsynte vi oss med selv. Likeledes varm og kald drikke.
      Hotellet ligger vegg-i-vegg med parkeringshus (offentlig), med enkel adkomst til resepsjonen. Hotellet har også en overbygget uterestaurant - veldig OK. Hyggelige og imøtekommende ansatte både i resepsjonen og i spisesalen. Vi kommer ganske sikkert tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2020
      1  Takk, Simmen2013

Hei.
      Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, var en fryd å ha dere som gjester her på hotellet.
      Vi prøver etter den erfaringen å ikke bruke de rommene når varmen er på sitt verste, evt være litt kjappere oppe med vifter slik at det blir så varmt.

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen igjen :)

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi kom hit fredag,sjekket inn rommet var skittent. Jeg klagde og de kom å tok overflatene,litt. På lørdag klagde jeg å,for sengeteppe rundt sengen har så mye flekker og skitt at det er skremmende. Vi var borte hele lørdagen,kom tilbake på ettermiddagen,rommet var ikke rengjort og vi måtte mase igjen. Søndag skjedde det samme,nå er kl 17.00 på søndag,rommet vårt er fremdeles ikke rengjort! I resepsjonen sier de at de tar rengjøringen på største alvor i disse coronatider! Da blir dette for dumt. Kommer aldri til å bo her igjen!

Dato for oppholdet: juni 2020
      1  Takk, 799anitat

Hei.
      Igjen, tusen takk for deres tilbakemeldinger.
      Vi beklager veldig opplevelsen dere hadde her hos oss.
      Som jeg nevnte under deres opphold, alle sengekappene er vasket, men dessverre har de noen stygge flekker som ikke går av i vask. Og igjen, beklager så mye at det tok så lang tid før rommene ble vasket, vi har tatt tilbakemeldingene videre i alle ledd.

Håper virkelig vi får gleden av å sjekke dere inn igjen her hos oss.

Anmeldt 14. mars 2020

Verdens minste singelrom? Grei frokost, men veldig dårlig utvalg i kjøttpålegg, her mangler det mye. Mange fasiliteter på hotellet, men de burde spandert et kjøleskap på rommet, dette var for dårlig for oss diabetikere med insulin som skal oppbevarest kjølig. Puten i sengen var altfor høy, her burde være flere slik at vi kunne velge.

Dato for oppholdet: mars 2020
      Takk, kansikkjehjelpedeg
      Qualitykongsberg, Service Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2020

Hei.
      Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
      På våre standard rom har vi ikke lenger kjøleskap, men har man behov for dette så ordner vi selvfølgelig det. På alle rom skal det ligge en ekstra pute i skapet, eller så er det selvfølgelig bare å kontakte resepsjonen så finner vi en lavere til deg.

Håper vi får gleden av å sjekke deg inn igjen her hos oss :)

Anmeldt 6. mars 2020

Hotellet ligger sentralt til i Kongsberg. Det er et flott sted å ha konferanser fordi Magazinet rett over gaten har flotte konferanserom. Alt er godt tilrettelagt og softis-maskin og popkorn er hele tiden tilgjengelig. Med konferansepakke fyller verten opp med frukt og kaker i tillegg til kaffe og te. Alt det tekniske fungerer godt. Restauranten i hotellet serverer god mat for enhver smak og rommene er smakfulle med behagelige senger. Absolutt å anbefale.

Dato for oppholdet: februar 2020
      Takk, Wenke h
      Qualitykongsberg, Service Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Hei Wenke.
      Tusen takk for veldig hyggelig og konstruktiv tilbakemelding, det setter vi stor pris.

Håper vi får gleden av å sjekke deg inn igjen her hos oss :)