Priceline
Trip.com
Expedia.comUSD 125
ZenHotels.comUSD 135
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Etter en lang biltur var det godt å komme frem til hotellet. Parkering i parkeringskjeller under hotellet. Trivelig personale, stort rom og kjempegod seng. Frokosten var helt upåklagelig. Kommer gjerne tilbake til rolige og idylliske Kongsberg ved senere anledning.

Takk, deRochlenge
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei,

Tusen takk for din koselige tilbakemelding.
Det har vært en glede å ha deg på besøk hos oss, og jeg håper vi kan sjekke deg inn igjen snart.

Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Familien på 4 + hund sjekket inn på dette hotellet. Fikk connecting rooms. Det var helt supert. Eneste å utsette noe på var at det var litt for varmt på rommet uten mulighet for å regulere det. Prisen var det heller ikke noe å utsette på...

1  Takk, phovland

Tusen takk! Din tilbakemelding ga oss masse energi, og vi lover at vi skal ta det med oss videre.
Jeg håper vi får gleden av å sjekke deg inn hos oss igjen, og at vi kan gi deg en like god opplevelse da.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Var her to dager uten roomservice, måtte selv gå og be om håndklær. Var ikke rent på rommet da vi kom. Måtte vente lenge på mat og drikke i restaurant, føler de ansatte gjorde hva de kunne, men var underbemannet .... maten var god! Som sagt ikke noen klager på de ansatte, snille og greie de, bare ikke nok folk på jobb, til et Hotel fult av gjester

1  Takk, 242sofien

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på :-)
Nordic Choice Hotel har et prosjekt som heter Sweet Dreams Stay. Bor du sammenhengende mer enn én natt på Quality Hotel™ eller Clarion Hotel®, kan du bidra til prosjektet Sweet Dreams Stay. Det er enkelt: Velger du å hoppe over rengjøring av rommet ditt, donerer vi penger til UNICEF og deres arbeid for barn utsatt for menneskehandel. Dersom man ønsker rengjøring må man ta inn skiltet som henger på døren før kl 23:00 kvelden før.

Håper vi får gleden av å sjekke dere inn igjen her hos oss :-)
Velkommen tilbake.

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Fine rom med god renslighet. Irriterende kaldt vann i dusjen, men ellers var alt helt flott. Hyggelige folk i resepsjonen.

Resturanten var så som så. Middagen var overstekt og frokosten var med kneipbrød og kalde speilegg.

1  Takk, andreaskW4614YV
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Har man rom litt oppe i høyde, kan det ta litt tid før vannet blir varmt.

Med vennlig hilsen
Ida Helgesplass
Service Manager Quality Hotel Grand Kongsberg

Anmeldt 28. juni 2020

VI (et ektepar 70+) reiser ganske mye - både innenlands og utenlands. En gang pr. år reiser vi østover (fra Bergen), og vi har benyttet Quality Hotel Grand Kongsberg veldig mange ganger i løpet av de siste 17 årene. (Vi har opparbeidet Mastercard Gold) Da vi ankom hotellet, fikk vi derfor oppgradert rom - en suite på hjørnet over spisesalen! Et nydelig rom med skjermet soveplass. Problemet var imidlertid at det var VELDIG varmt på rommet (midt i juni). Der var satt inn en vifte, og utpå kvelden ble det satt inn en vifte til. Flott service! I disse koronatider var vi spente på frokosten, men den var helt topp. En kokk sto bak disken i spisesalen og la på fat det vi pekte på av skinke, ost, tomat osv. - altså det vi selv ville forsynt oss med. Veldig bra alternativ til pappesker eller ferdig tillagede tallerkener. Han stekte også egg og bacon. Smør, syltetøy og youghurt forsynte vi oss med selv. Likeledes varm og kald drikke.
Hotellet ligger vegg-i-vegg med parkeringshus (offentlig), med enkel adkomst til resepsjonen. Hotellet har også en overbygget uterestaurant - veldig OK. Hyggelige og imøtekommende ansatte både i resepsjonen og i spisesalen. Vi kommer ganske sikkert tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Simmen2013

Hei.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, var en fryd å ha dere som gjester her på hotellet.
Vi prøver etter den erfaringen å ikke bruke de rommene når varmen er på sitt verste, evt være litt kjappere oppe med vifter slik at det blir så varmt.

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen igjen :)

Med vennlig hilsen
Ida Helgesplass