ZenHotels.com
Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Må skjerpe roomkeeping. Skap av hengslene, ikke fylt på såpe etc. lite som skal til for å bli ok. Hotellet ligger perfekt til i sentrum og bør heve kvaliteten slik at alle sider ved opphold blir positivt. God seng og ok frokost. Rene rom, men sløv finish som sagt

Takk, h_konh175
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei.
Igjen, tusen takk for dine tilbakemeldinger, det setter vi stor pris på.
Har du mulighet til å sende romnummeret du bodde på til Kongsberg@choice.no så skal vi selvfølgelig få vedlikehold til å sjekke over det som ikke er i orden.
Videresender også tilbakemeldingen vedrørende renhold til husøkonom, beklager virkelig at rommet ikke var i tipp topp stand.

Håper vi får gleden av å sjekke dere inn igjen her hos oss :)

Ida

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk hotell med en fantastisk service. Vil utnevne resepsjonisten Ida, som var til god hjelp under hele oppholdet. Smakfull frokost og middag. Vil også anbefale å booke tid til Gruvespa. God behandling og en utmerket service av personalet.

Romtips: Anbefaler å booke Gruvespa i god tid før innsjekk.
Takk, Curiosity21846862372
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei.
Tusen tusen takk for strålende tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Må innrømme at jeg fikk en liten tåre i øyekroken her.
Videresendt tilbakemeldingen din til gruvespa også.

Var en fryd å ha dere på besøk her hos oss og vi håper vi får gleden av å sjekke dere inn igjen her hos oss :)

Ida

Anmeldt 30. mai 2021

Hotellet ligger i sentrum. Så gangavstanden fra togstasjone er ikke så langt.

Rommet var ok. Fikk et større rom en det jeg trodde var bestilt. Jeg ønsket meg et rom hvor det var lov til å ha med hund. Men det var veldig uklart på nettsiden hvordan man skulle gjøre det. Så jeg kommenterte dette i bestillingen og oppgraderte til et rom hvor man kunne ha hund. Skrev dette i teksten. Da skulle det koste 200 kr. Det viste seg ved utsjekk at jeg ikke bare var oppgradert til et rom hvor hund kunne tas med,men til et større eller flottere rom. Da kostet dette også 200. Så her har det nok skjedd en misforståelse.

Jeg fikk også sjekket inn tidligere gjennom en oppgradering. Jeg savner at hotellet sender ut bekreftelse på oppgraderinger slik at man kan sjekke om bestillingen er rett. Jeg motok ikke noen melding bortsett fra reservasjonen i bestillingsøyeblikket. Det hadde også vært hyggelig med et velkomstskriv på epost. Dette har jeg motatt fra andre hotell jeg har booket direkte hos. Dette gjør at man føler seg ekstra velkommen.

Ellers var hotellet greit. Rommet holdt fin standard. Stort og romslig. Og det var fin byutsikt. Det var noe vond lukt fra badet og en dusjslange som nok må byttes. Det burde vart vasket under senga. Der hadde hybelkanine blitt store. Ellers burde tven hatt mere fungerende funksjoner. Skjermdeling med mobilen fungerte ikke. Kun lyd ble delt. Det kunne også vært litt flere tvkanaler.

Korridorene var store og heisen fin. Noe som gjorde at bagasjen lett kunne bringes til rommet.

Frokosten hadde et ok utvalg. Jeg reagerte litt på at mange av tallerkene ikke var rengjort godt. Her ble både gamle matrester og hårester funnet på mange tallerker.

Prisnivået på hotellet var ganske dyrt. Tannkrem som koster rundt 10 kroner i butikken koster for eksempel nærmere 50 kroner. Prisen på overnattingen var helt vanlig i forhold til standard.

Alt i alt et greit besøk. Hotellet har likevel noe å jobbe videre med.

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, _travelmanontripadv
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, Daglig leder på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2021

Hei,

Tusen takk for en veldig ryddig og hyggelig tilbakemelding.

Vi har flere rom hvor det er mulig å ha hund på, dette koster 250,- per natt og prisen for oppgradert rom er 200,-. Så hyggelig å lese at du likte rommet du fikk. Så lenge gjester bestiller direkte på nordicchoicehotels.no eller direkte hos oss med mail adresse, sendes det automatisk ut en velkomst mail med informasjonen du etterlyser. Jeg kan ikke se hvilken reservasjon du har bodd på, men ta gjerne kontakt med oss så kan vi sjekke det opp.

Beklager for at det ikke var vasket under sengen, dette skal gjøres hver dag - så da skal vi ta en runde på dette.

Ellers takker vi for dine tilbakemeldinger, og håper vi sees snart igjen.

Charlotte A. Odden
Hotel Manager

Anmeldt 26. april 2021

Hotellet ligger sentralt i Kongsberg. Lett og komme ut og inn med bil fra hovedveiene. Frokosten var god, med godt utvalg. Rommet var stor, og hadde en hyggelig salong. Deler av hotellet virket noe nedslitt. God seng, sov veldig godt.

Dato for oppholdet: april 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, hildeskovli
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. april 2021

Hei Hilde.
Tusen takk for fin og utfyllende tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Vi jobber kontinuerlig med utvikling og oppgradering her på hotellet.

Håper vi får gleden av å sjekke dere inn igjen her hos oss :)

Ida Helgesplass

Anmeldt 13. mars 2021 via mobile enheter

Flott resepsjon og flott restaurant! De som jobber på hotellet er hyggelige og hjelpsomme. God frokost, drikke og middag.

Vi bestilte Delux-rom og lite minner om det unntatt størrelsen på rommet. Panelovnen har falt av veggen og spotlyset på badet henger og slenger. Gardinene henger på halv 7. Det ser ut som noen har prøvd å bryte seg inn på badet med brekkjern. Senga er rimelig sliten og rommet er ikke spesielt rent...
Hadde vi ikke sjekket inn så seint på kvelden så hadde jeg nok tatt dette med resepsjonen.

Frokosten var god. Eneste jeg ville gjort er å se på bestikk, fat og glass etter vask før man setter det i restauranten. Vi fant begge dagene skitene skjeer, fat og glass. Ny vaskemaskin tror jeg sjefen må ta seg råd til!:-)

Spa-avdelingen var sliten med løse skiferfliser, lyspærer og silikon gris o.l.

Jeg likte hotellet, men dette kunne vært så mye bedre med noen små oppgraderinger/reparasjoner. Kommer langt med en vaktmester som bryr seg like mye om jobben sin som de som jobber i lobby/restauranten gjør :-)

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, mokrow1985
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2021

Hei Morten.
Tusen takk for utfyllende tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Må virkelig bare beklage, slik ønsker vi virkelig ikke å fremstå. Tatt det videre med hotellsjef og restaurantsjef.
Har du mulighet til å sende meg en e-post til Ida.Helgesplass@choice.no, så skal jeg viderebringe tilbakemeldingene om rommet til vaktmesteren vår, så skal vi selvfølgelig ordne opp i det som var på halv tolv :)

Håper virkelig vi får gleden av å sjekke dere inn igjen her hos oss, og vise oss fra en mye bedre side :)

Ida Helgesplass