Trip.com
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Destinia.comUSD 142
Anmeldt 4. august 2021

Hotellet har stort potensiale, men housekeeping har alt å hente.

Hadde standard rom som er så lite at det er utfordrende å åpne kofferter.
Badet var ikke rengjort, med hårtugger liggende på gulvet, gammel moro hengende på dusjveggen og manglende fliser. Her er det ikke så mye som en liten q-tips ekstra, ikke engang et par hotelltøfler, slik man kan forvente på et hotell med svømmebasseng.
Heller ikke i den såkalte "spa" avdelingen var det rengjort. Her hang det bokstavelig talt gammel møkk på veggene, folk gikk ut og inn med sko og det var mye rart som fløt rundt i bassenget. Dette er åpent for alle, så vi delte gleden med 5 unger som hoppet fra alle kanter! Vi ble heller ikke gjort oppmerksom på at det må bestilles tid i bassenget på forhånd. Forøvrig hang det lapp om at badstua var reist på ferie (!) og det skjønner vi godt, for dette var alt annet enn avslappende! Det ble rask retrett.
Heller ikke i restauranten ble bordene vasket selv om det bare var noen få gjester der. Måtte be om det, og det ble vasket rett før vi gikk. I trimavdelingen var det likedan med en tom spruteflaske til å vaske apparater etter seg.

Det ble også utløst brannalarm hvor det viser seg at nødutgang ikke lar seg åpne, selv om en av gjestene knuste glasset.

Oppsummert er det som nevnt potensiale, og det positive er at mye kan forbedres med godt lederskap og god opplæring i hva som forventes av renhold, spesielt i disse dager.

Takk, Trixibelle33
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei.
Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager virkelig at dere ikke var fornøyd med størrelsen dere fikk på rommet deres, og at det ikke var tilstrekkelig rengjort, tar det videre med husøkonom. Badekåpe og tøfler har vi til utleie i resepsjonen til 100,-. Vi rengjør spa området 3 ganger daglig, samt at bassenget vårt blir renset hver natt, og i tillegg er vannet klorbasert. Badstuen vår er dessverre i ustand, del er bestilt, og vi håper den kommer fort som mulig. Vi prøver så godt det lar seg gjøre å informere om at det må bookes tid i bassenget, dette henger det også informasjon om rundt på hotellet.
Videresendt tilbakemeldingen vedrørende rengjøring i restauranten til restauranten.
Tilbakemeldingen vedrørende brannalarm og nødutgang ble gitt beskjed om til brannansvarlig og ble ordnet med en gang.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

En hyggelig opplevelse, hyggelig betjening som var veldig serviceinnstilt. Rommene vi fikk var nok ikke de nyeste, men gode senger, rent og pent.
Vi benyttet badeavdelingen på kvelden, det var OK, men badstue fungerte ikke, mye lys som ikke virket, vannet virket litt grumsete, men mulig det var lyset som gjorde det.
Frokost var bra. Bra treningsrom. Alt i alt et hyggelig opphold.

Romtips: Parkering 189,- pr.døgn i parkeringshus som har inngang til hotellet.
Takk, Climber47554693960
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Hei.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, en fryd å lese en fredag kveld..
Beklager at badstuen ikke fungerer, det tar dessverre litt lenger tid med deler for å få fikset det i disse dager.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Må skjerpe roomkeeping. Skap av hengslene, ikke fylt på såpe etc. lite som skal til for å bli ok. Hotellet ligger perfekt til i sentrum og bør heve kvaliteten slik at alle sider ved opphold blir positivt. God seng og ok frokost. Rene rom, men sløv finish som sagt

Takk, h_konh175
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei.
Igjen, tusen takk for dine tilbakemeldinger, det setter vi stor pris på.
Har du mulighet til å sende romnummeret du bodde på til Kongsberg@choice.no så skal vi selvfølgelig få vedlikehold til å sjekke over det som ikke er i orden.
Videresender også tilbakemeldingen vedrørende renhold til husøkonom, beklager virkelig at rommet ikke var i tipp topp stand.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk hotell med en fantastisk service. Vil utnevne resepsjonisten Ida, som var til god hjelp under hele oppholdet. Smakfull frokost og middag. Vil også anbefale å booke tid til Gruvespa. God behandling og en utmerket service av personalet.

Romtips: Anbefaler å booke Gruvespa i god tid før innsjekk.
Takk, Curiosity21846862372
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei.
Tusen tusen takk for strålende tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Må innrømme at jeg fikk en liten tåre i øyekroken her.
Videresendt tilbakemeldingen din til gruvespa også.

Var en fryd å ha dere på besøk her hos oss og vi håper vi får gleden av å sjekke dere inn igjen her hos oss :)

Anmeldt 30. mai 2021

Hotellet ligger i sentrum. Så gangavstanden fra togstasjone er ikke så langt.

Rommet var ok. Fikk et større rom en det jeg trodde var bestilt. Jeg ønsket meg et rom hvor det var lov til å ha med hund. Men det var veldig uklart på nettsiden hvordan man skulle gjøre det. Så jeg kommenterte dette i bestillingen og oppgraderte til et rom hvor man kunne ha hund. Skrev dette i teksten. Da skulle det koste 200 kr. Det viste seg ved utsjekk at jeg ikke bare var oppgradert til et rom hvor hund kunne tas med,men til et større eller flottere rom. Da kostet dette også 200. Så her har det nok skjedd en misforståelse.

Jeg fikk også sjekket inn tidligere gjennom en oppgradering. Jeg savner at hotellet sender ut bekreftelse på oppgraderinger slik at man kan sjekke om bestillingen er rett. Jeg motok ikke noen melding bortsett fra reservasjonen i bestillingsøyeblikket. Det hadde også vært hyggelig med et velkomstskriv på epost. Dette har jeg motatt fra andre hotell jeg har booket direkte hos. Dette gjør at man føler seg ekstra velkommen.

Ellers var hotellet greit. Rommet holdt fin standard. Stort og romslig. Og det var fin byutsikt. Det var noe vond lukt fra badet og en dusjslange som nok må byttes. Det burde vart vasket under senga. Der hadde hybelkanine blitt store. Ellers burde tven hatt mere fungerende funksjoner. Skjermdeling med mobilen fungerte ikke. Kun lyd ble delt. Det kunne også vært litt flere tvkanaler.

Korridorene var store og heisen fin. Noe som gjorde at bagasjen lett kunne bringes til rommet.

Frokosten hadde et ok utvalg. Jeg reagerte litt på at mange av tallerkene ikke var rengjort godt. Her ble både gamle matrester og hårester funnet på mange tallerker.

Prisnivået på hotellet var ganske dyrt. Tannkrem som koster rundt 10 kroner i butikken koster for eksempel nærmere 50 kroner. Prisen på overnattingen var helt vanlig i forhold til standard.

Alt i alt et greit besøk. Hotellet har likevel noe å jobbe videre med.

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, _travelmanontripadv
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, Daglig leder på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2021

Hei,

Tusen takk for en veldig ryddig og hyggelig tilbakemelding.

Vi har flere rom hvor det er mulig å ha hund på, dette koster 250,- per natt og prisen for oppgradert rom er 200,-. Så hyggelig å lese at du likte rommet du fikk. Så lenge gjester bestiller direkte på nordicchoicehotels.no eller direkte hos oss med mail adresse, sendes det automatisk ut en velkomst mail med informasjonen du etterlyser. Jeg kan ikke se hvilken reservasjon du har bodd på, men ta gjerne kontakt med oss så kan vi sjekke det opp.

Beklager for at det ikke var vasket under sengen, dette skal gjøres hver dag - så da skal vi ta en runde på dette.

Ellers takker vi for dine tilbakemeldinger, og håper vi sees snart igjen.

Charlotte A. Odden
Hotel Manager