FindHotelUSD 136
Quality HotelsUSD 147
Anmeldt 6. august 2021

Styr unna dette hotellet små senger dårlig standard på rommene. Prisen på rommene i toppklasse. Arrogante folk i resepsjonen. Anbefaler ikke dette hotellet. (Lys badet, vask på badet tett, lekker vann på gulv under vask.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, AKP1188
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei.
Beklager virkelig at du ikke har vært fornøyd her hos oss.
Kjempe fint om du kan sende meg en e-post direkte på Ida.Helgesplass@Choice.no slik at vi kan få sjekket opp her.

Vi ønsker at alle våre gjester skal være fornøyde, og er det noe galt med rommet prøver vi å få flyttet gjestene eller ordnet det som ikke er i orden. Vi har nylig pusset opp flere av rommene våre, og jobber kontinuerlig med vedlikehold og oppgradering.

Håper vi hører fra deg :)

Anmeldt 4. august 2021

Hotellet har stort potensiale, men housekeeping har alt å hente.

Hadde standard rom som er så lite at det er utfordrende å åpne kofferter.
Badet var ikke rengjort, med hårtugger liggende på gulvet, gammel moro hengende på dusjveggen og manglende fliser. Her er det ikke så mye som en liten q-tips ekstra, ikke engang et par hotelltøfler, slik man kan forvente på et hotell med svømmebasseng.
Heller ikke i den såkalte "spa" avdelingen var det rengjort. Her hang det bokstavelig talt gammel møkk på veggene, folk gikk ut og inn med sko og det var mye rart som fløt rundt i bassenget. Dette er åpent for alle, så vi delte gleden med 5 unger som hoppet fra alle kanter! Vi ble heller ikke gjort oppmerksom på at det må bestilles tid i bassenget på forhånd. Forøvrig hang det lapp om at badstua var reist på ferie (!) og det skjønner vi godt, for dette var alt annet enn avslappende! Det ble rask retrett.
Heller ikke i restauranten ble bordene vasket selv om det bare var noen få gjester der. Måtte be om det, og det ble vasket rett før vi gikk. I trimavdelingen var det likedan med en tom spruteflaske til å vaske apparater etter seg.

Det ble også utløst brannalarm hvor det viser seg at nødutgang ikke lar seg åpne, selv om en av gjestene knuste glasset.

Oppsummert er det som nevnt potensiale, og det positive er at mye kan forbedres med godt lederskap og god opplæring i hva som forventes av renhold, spesielt i disse dager.

Takk, Trixibelle33

Hei.
Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager virkelig at dere ikke var fornøyd med størrelsen dere fikk på rommet deres, og at det ikke var tilstrekkelig rengjort, tar det videre med husøkonom. Badekåpe og tøfler har vi til utleie i resepsjonen til 100,-. Vi rengjør spa området 3 ganger daglig, samt at bassenget vårt blir renset hver natt, og i tillegg er vannet klorbasert. Badstuen vår er dessverre i ustand, del er bestilt, og vi håper den kommer fort som mulig. Vi prøver så godt det lar seg gjøre å informere om at det må bookes tid i bassenget, dette henger det også informasjon om rundt på hotellet.
Videresendt tilbakemeldingen vedrørende rengjøring i restauranten til restauranten.
Tilbakemeldingen vedrørende brannalarm og nødutgang ble gitt beskjed om til brannansvarlig og ble ordnet med en gang.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

En hyggelig opplevelse, hyggelig betjening som var veldig serviceinnstilt. Rommene vi fikk var nok ikke de nyeste, men gode senger, rent og pent.
Vi benyttet badeavdelingen på kvelden, det var OK, men badstue fungerte ikke, mye lys som ikke virket, vannet virket litt grumsete, men mulig det var lyset som gjorde det.
Frokost var bra. Bra treningsrom. Alt i alt et hyggelig opphold.

Romtips: Parkering 189,- pr.døgn i parkeringshus som har inngang til hotellet.
Takk, Climber47554693960
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Hei.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, en fryd å lese en fredag kveld..
Beklager at badstuen ikke fungerer, det tar dessverre litt lenger tid med deler for å få fikset det i disse dager.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Må skjerpe roomkeeping. Skap av hengslene, ikke fylt på såpe etc. lite som skal til for å bli ok. Hotellet ligger perfekt til i sentrum og bør heve kvaliteten slik at alle sider ved opphold blir positivt. God seng og ok frokost. Rene rom, men sløv finish som sagt

Takk, h_konh175
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei.
Igjen, tusen takk for dine tilbakemeldinger, det setter vi stor pris på.
Har du mulighet til å sende romnummeret du bodde på til Kongsberg@choice.no så skal vi selvfølgelig få vedlikehold til å sjekke over det som ikke er i orden.
Videresender også tilbakemeldingen vedrørende renhold til husøkonom, beklager virkelig at rommet ikke var i tipp topp stand.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk hotell med en fantastisk service. Vil utnevne resepsjonisten Ida, som var til god hjelp under hele oppholdet. Smakfull frokost og middag. Vil også anbefale å booke tid til Gruvespa. God behandling og en utmerket service av personalet.

Romtips: Anbefaler å booke Gruvespa i god tid før innsjekk.
Takk, Curiosity21846862372
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei.
Tusen tusen takk for strålende tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Må innrømme at jeg fikk en liten tåre i øyekroken her.
Videresendt tilbakemeldingen din til gruvespa også.

Var en fryd å ha dere på besøk her hos oss og vi håper vi får gleden av å sjekke dere inn igjen her hos oss :)