Orbitz.com
Priceline
Quality HotelsUSD 148
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Etter en første ferieuke på fjellet i hytte uten innlagt vann og strøm så vi frem til en natt på hotel. En omvei, men en god pakke vi hadde gledet oss til. Et opphold booket i god tid, som også inkluderte sharing-fat i restauranten om kvelden og gruve-spa med en av deres dyreste spa-pakker neste dag før avreise.
Det begynte bra med at resepsjonisten sa hun hadde gitt oss oppgradert rom (lurer på hva vi ville fått uten oppgradering?) og spurte om vi trengte ekstra håndklær siden vi også hadde booket SPA.
Da vi spurte etter parkeringsmuligheter var det imidlertid stopp, for parkering til bil over 2 meter (pga kajakker på taket) visste hun ikke om… Den private p-kjelleren har maks 2 meters høyde.

I følge bookingen vår skulle det være badekåper mm på rommet til bruk på Spa. Det var det ikke…

Sharingfatet vi fikk i restauranten av en veldig serviceminded servitør var helt ok. Servicen var god og vin/øl kom kjapt helt til det kom flere kunder…

Dagen etter skulle vi nyte Grand Vulcano m/ massasje i 75 min hver. Etter litt om og men fikk vi badekåper og tøfler i resepsjonen, kledde oss om og gikk til avtalt sted for å vente. 10 minutter etter avtalt tid ble vi oppringt av leder for spa-avdelingen. Kort fortalt; det ble ikke noe SPA på oss, de hadde «kluss i systemet» men vi var velkomne til å benytte svømmebassenget. Vi så ikke en eneste person på jobb i hele SPA-avdelingen. Så klusset her var trolig at de ikke hadde folk på jobb til tross for bekreftet bestilling ca en måned tidligere. Som plaster på såret skulle vi få veldig flott gave tilsendt. (?)

Ved utsjekk fra hotellet fortalte vi at vi var veldig skuffet, men de fraskreiv seg alt ansvar. SPA var en egen drift og ikke deres ansvar til tross for at vi bestilte en pakkeløsning med overnatting, mat og SPA og de slo likevel av 500 på regningen. (Spa-pakken som lå inne i opprinnelig tilbud var på 525 pr pers) Romregningen var høyere enn forventet, men det var fordi de hadde oppgradert oss forklarte resepsjonisten (som var den samme som ønsket oss velkommen og fortalte at vi var oppgradert) Hvis vi var uenige i dette kunne vi sende en skriftlig klage!

I dag, en måned etter oppholdet mottok vi et gavekort i posten. Et gavekort som KUN kan brukes på Kongsberg GruveSpa! Takk for den flotte gaven! Tror nok vi har veldig lyst til å kjøre 6,5 t hver vei for å oppleve nok en gang at dere har kluss i systemet

Romtips: Anbefales ikke
Takk, Gulfresia
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hei.
Tusen takk for utfyllende tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Dere hadde booket et standard dobbeltrom og ble oppgradert til superior rom her hos oss. Beklager at dere ikke fikk noe mer svar vedrørende parkering rundt i området. Parkeringskjelleren under hotellet er 2 m, det er offentlige parkeringsplasser rundt forbi hotellet, og så er det tråkka parkeringshus som er 2.20 m høyt.
Beklager virkelig at badekåper og tøfler ikke var lagt opp på rommet, tatt dette videre med mine kolleger.
Som kollegaen min nevnte er Gruvespa driftet eksternt og alt vedrørende behandlinger går via de, men vi har selvfølgelig tatt dette videre slik at dette ikke skal skje igjen.
Pratet med Gruvespa og de skal nå ha endret godtgjørelsen deres til en gavepakke som skal ha blitt sendt dere i posten, håper denne faller i smak.

Håper vi får gleden av å sjekke dere inn igjen her hos oss og videre oss fra en mye bedre side :)

Anmeldt 6. august 2021

Styr unna dette hotellet små senger dårlig standard på rommene. Prisen på rommene i toppklasse. Arrogante folk i resepsjonen. Anbefaler ikke dette hotellet. (Lys badet, vask på badet tett, lekker vann på gulv under vask.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, AKP1188
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Hei.
Beklager virkelig at du ikke har vært fornøyd her hos oss.
Kjempe fint om du kan sende meg en e-post direkte på Ida.Helgesplass@Choice.no slik at vi kan få sjekket opp her.

Vi ønsker at alle våre gjester skal være fornøyde, og er det noe galt med rommet prøver vi å få flyttet gjestene eller ordnet det som ikke er i orden. Vi har nylig pusset opp flere av rommene våre, og jobber kontinuerlig med vedlikehold og oppgradering.

Håper vi hører fra deg :)

Anmeldt 4. august 2021

Hotellet har stort potensiale, men housekeeping har alt å hente.

Hadde standard rom som er så lite at det er utfordrende å åpne kofferter.
Badet var ikke rengjort, med hårtugger liggende på gulvet, gammel moro hengende på dusjveggen og manglende fliser. Her er det ikke så mye som en liten q-tips ekstra, ikke engang et par hotelltøfler, slik man kan forvente på et hotell med svømmebasseng.
Heller ikke i den såkalte "spa" avdelingen var det rengjort. Her hang det bokstavelig talt gammel møkk på veggene, folk gikk ut og inn med sko og det var mye rart som fløt rundt i bassenget. Dette er åpent for alle, så vi delte gleden med 5 unger som hoppet fra alle kanter! Vi ble heller ikke gjort oppmerksom på at det må bestilles tid i bassenget på forhånd. Forøvrig hang det lapp om at badstua var reist på ferie (!) og det skjønner vi godt, for dette var alt annet enn avslappende! Det ble rask retrett.
Heller ikke i restauranten ble bordene vasket selv om det bare var noen få gjester der. Måtte be om det, og det ble vasket rett før vi gikk. I trimavdelingen var det likedan med en tom spruteflaske til å vaske apparater etter seg.

Det ble også utløst brannalarm hvor det viser seg at nødutgang ikke lar seg åpne, selv om en av gjestene knuste glasset.

Oppsummert er det som nevnt potensiale, og det positive er at mye kan forbedres med godt lederskap og god opplæring i hva som forventes av renhold, spesielt i disse dager.

Takk, Trixibelle33

Hei.
Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Beklager virkelig at dere ikke var fornøyd med størrelsen dere fikk på rommet deres, og at det ikke var tilstrekkelig rengjort, tar det videre med husøkonom. Badekåpe og tøfler har vi til utleie i resepsjonen til 100,-. Vi rengjør spa området 3 ganger daglig, samt at bassenget vårt blir renset hver natt, og i tillegg er vannet klorbasert. Badstuen vår er dessverre i ustand, del er bestilt, og vi håper den kommer fort som mulig. Vi prøver så godt det lar seg gjøre å informere om at det må bookes tid i bassenget, dette henger det også informasjon om rundt på hotellet.
Videresendt tilbakemeldingen vedrørende rengjøring i restauranten til restauranten.
Tilbakemeldingen vedrørende brannalarm og nødutgang ble gitt beskjed om til brannansvarlig og ble ordnet med en gang.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

En hyggelig opplevelse, hyggelig betjening som var veldig serviceinnstilt. Rommene vi fikk var nok ikke de nyeste, men gode senger, rent og pent.
Vi benyttet badeavdelingen på kvelden, det var OK, men badstue fungerte ikke, mye lys som ikke virket, vannet virket litt grumsete, men mulig det var lyset som gjorde det.
Frokost var bra. Bra treningsrom. Alt i alt et hyggelig opphold.

Romtips: Parkering 189,- pr.døgn i parkeringshus som har inngang til hotellet.
Takk, Climber47554693960
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Hei.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, en fryd å lese en fredag kveld..
Beklager at badstuen ikke fungerer, det tar dessverre litt lenger tid med deler for å få fikset det i disse dager.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Må skjerpe roomkeeping. Skap av hengslene, ikke fylt på såpe etc. lite som skal til for å bli ok. Hotellet ligger perfekt til i sentrum og bør heve kvaliteten slik at alle sider ved opphold blir positivt. God seng og ok frokost. Rene rom, men sløv finish som sagt

Takk, h_konh175
Quality Hotel Grand Kongsberg Kongsberg, General Manager på Quality Hotel Grand Kongsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei.
Igjen, tusen takk for dine tilbakemeldinger, det setter vi stor pris på.
Har du mulighet til å sende romnummeret du bodde på til Kongsberg@choice.no så skal vi selvfølgelig få vedlikehold til å sjekke over det som ikke er i orden.
Videresender også tilbakemeldingen vedrørende renhold til husøkonom, beklager virkelig at rommet ikke var i tipp topp stand.