StayForLong
Travelocity
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Et historisk og spennende hotell midt inne i skogen utenfor Kongsberg, men viktigste er at det er drevet av tre kjempe hyggelige og serviceinnstilte søstre. Alle ansatte står bare å tripper for å gjøre sitt beste for deg. Maten er lokal og noen ganger fra selve gården. Et flott sted å ha møter men passer nok også bra til bryllup og fest også.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Tony H
Solveig S, Daglig leder på Søstrene Storaas hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei tusen takk for gode ord. Dette betyr mye for oss og våre ansatte. Tilbakemeldinger som dette gir oss energi til å fortsette arbeidet videre for å kunne øke produktet enda mer.

Mvh Solveig Storaas

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde en ledersamling med 9 personer, alle var meget fornøyd. Kjempegod «hjemmelaget» mat og god drikke. Meget god og personlig service. Rommene er fine, og møterommene bra. Stedet tilbyr mange typer aktiviteter, men vi rakk ikke å prøve noen

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 613kjetila
Else_Storaas, Leder  på Søstrene Storaas hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Kjetil, Tusen takk for så hyggelig anmeldelse og for at du tok deg tiden til å skrive her. Det betyr mye for oss. Dere er hjertelig velkomne igjen for å pørve aktivitetene. Jeg ønsker deg en eventyrlig dag! :)
Hilsen Else Storaas

Anmeldt 1. september 2018

Hotellet ligger relativt isolert, uten andre utesteder i nærheten. Det består av en tradisjonell hotellbygning og flere mindre hytter, hvor mindre grupper kan ha egne opplegg. Standarden er nøktern, i hyttene er det bad på deling mellom to-tre rom. Ikke tv på rommene. Wi-fi rakk ikke ut til vår hytte, men dette var under utbedring.
Enkel og god frokost, ingen eksesser. Tre retters middag, søtpotetsuppe, entrecôte og plommekompott var meget god.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Liv K
Else_Storaas, Salgssjef på Søstrene Storaas hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2018

Hei :) Tusen takk for anmeldelse og tilbakemelding! Jeg beklager at wi-fi ikke fungerte akkurat når dere var på besøk, det er nå på plass igjen. Hos oss har vi det også slik at vi gjerne ser på løsninger for grupper når det kommer til pris, da er hyttene fine å ha, samt at vi gjør noen av måltidene litt enklere, f.eks. frokost. Det er også muligheter med oppgraderinger selvfølgelig. Dette til info dersom dere skulle ønske å besøke oss igjen så er det greit å vite hva kan tilby og hvilke muligheter dere har. Uansett, tusen takk for hyggelig besøk og for at du tok tiden til å gi oss en god anmeldese her! Hilse Else Storaas

Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Dette gjestfrie og hyggelige hotellet dukket heldigvis opp langs landeveien. Vi stoppet for lunsj. Nydelige smørbrød, hjemmelaget, velsmakende potetsalat, raus mengde røkelaks. Topp service og deilig mat!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, HildurJK
Else_Storaas, Leder  på Søstrene Storaas hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2018

Hei:) tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Håper turen ble bra!

Anmeldt 3. februar 2018 via mobile enheter

På kurs med kollegaer i januar. Vi var på teambuilding, med forskjellige øvelser ute i skogen. Gøyale øvelser, som ble bra ledet.

Maten på hotellet er bra, dvs gode hovedretter. Forretter og desserter har de mye å gå på. Frokosten er helt grei.

Rene og pene rom, med gode senger. Det er ikke tv på rommene. Alle rom har egne temaer, så ingen er like.

Nå vi var der, så var det strømbrudd i hele området. (ikke bare på hotellet) Strømmen var borte fra kl 5 om morgenen til kl 11. Hotellet improviserte og løste det på en grei måte. Forøvrig er det å bemerke at det ikke var nødstrøm, ei heller noen lys på nødutgangene. (!)

At vi fikk redusert frokost og satt i kalde kursrom, ga ikke noe utslag når vi skulle betale hotellregningen. (-)

Et helt ok konferansehotell, sikkert bra til bryllup også.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 992eirikp
Solveig S, Daglig leder på Søstrene Storaas hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2018

Hei

Takk for din evaluering av oppholdet hos oss. Vi jobber hele tiden for å bli bedre. Når det gjelder forretter og desserter tar vi gjerne imot en bedre evaluering på hva du tenker på. Send meg gjerne en email på solveig@storaas.no.

Når det gjelder strømbruddet snakket jeg personlig med strømleverandøren vår når strømmen gikk i hele Jondalen. De lovet oss strømmen tilbake til seinest kl 09.00. Kl 09:00 fikk jeg vite at aggregat var på vei. Når aggregatet kom kl 11:00 var ikke dette stort nok for å ta hele strømmen til hotellet. Derfor måtte vi slå av de største forbrukerne av strøm som var varmen i gulvet for å kunne få blant annet lys, vann, Internett og strøm til kjøkkenet slik at vi kunne få servert lunsj.

Når det gjelder evakuerings lys har vi avtale med nerpuz som jevnlig sjekker evakuerings belysningen. Vi har etter at du satt inn anmeldelsen sjekket evakuerings belysningen og funnet denne i orden. Det er slik at denne belysningen har batteribackup på 1-3 timer, slik at denne etterhvert gikk tom for strøm. Dette var grunnen til at det ble hengt ut noen hodelykter.

Da manglende for oppholdet skyldes en faktor som ikke var under vår kontroll, valgte vi å ikke gi rabatt. Vi beklager om vi her burde gitt mer informasjon om dette ved utsjekk.