“Julebord”

Vurdert som nr. 9 av 38 Restauranter i Kongsberg
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Kjempe dårlig service, gikk lang tid ifra første til siste fikk mat.
Servitør var sjeldent innom der vi satt følte oss glemt bort
Dårlig mat

2  Takk, DayTrip61947082063

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde en kjempebra opplevelse på opsahlgården, med 5 retter med utvalgt vin til.
Nye smaker og kombinasjoner, som endret seg med vinvalget.
Veldig bra. Gode forklaringer på vin og mat, hyggelig stemning, dette fristet til gjentagelse.

Takk, anka345
Anmeldt 23. september 2018

Maten som sagt bra, en litt spesiell returang med noe atmosfære, dok ikke imponert over service. generelt (et unntak).

Takk, oddarthurlarsen
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Godt utvalg fra mange forskjellige bryggerier. Mye folk og hyggelig musikk. Veldig god stemning. Var heldig med været også

Dato for besøk: juni 2018
Takk, alferikj2017
Anmeldt 1. juni 2018

Vi var en familie på 6 (2 barn og 4 voksne) som hadde gledet oss til en tre retters på dette fine stedet. Gjett om vi ble skuffet! Forretten var virkelig ikke bra og smakte regelrett vondt. Hovedretten var ok, men den tilsvarte absolutt ikke forventningene til en hovedrett som er priset til rett under 400kr. Desserten smakte så vondt at den rett og slett ikke var mulig å spise. Skulle tro at brownies med hjemmelaget is skulle være bankers, men selv ikke ungene spiste mer enn en liten skje og lot resten ligge. En særdeles skuffende opplevelse. Servicen var også elendig. Sur og likegyldig servitør.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Trinlarsen

Reisende som så på Opsahlgården, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Opsahlgården? Del dine erfaringer!