“God pizza og fin stemning”

Jonas B. Gundersen Jazzkjøkken
Vurdert som nr. 4 av 40 Restauranter i Kongsberg
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk pizza! Kjapp og god service. Fin stemning med fyr i peisen. Anbefaler et stopp innom Jonas.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Petton1

Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Vi ringte på forhånd for å sjekke at de ikke var somnerlukket slik mange andre spisestedet i Kongsberg var, og da vi ankom, ble vi hilst velkommen av en hyggelig servitør som hadde reservert bord til oss. For en service!
Vi spiste en solid bruschetta etterfulgt av god pasta med kylling. Sammen med god stemning i lokalet var dette en flott kveld

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Trine G
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelige lokaler i sentrum. Ganske god pizza. Alltid mye folk her. Hyggelig uteområde. Anbefaler et besøk her

Dato for besøk: august 2018
Takk, khm1000
Anmeldt 4. juni 2019

Hyggelig miljø, god pub-mat og (ofte) skikkelig bra jazz. Men i fint vær kan det være fullt på uteserveringen

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Liv B
Anmeldt 24. mai 2019 via mobile enheter

Har vært her flere ganger for en god stund siden. De hadde den gang byens beste pizza. Når vi nå prøvde burger for min del og pasta til fruen , ble jeg skuffet. Selve burgeren var helt grei men tilbehøret var særdeles skuffende. Tørt burgerbrød, noen få blader med ruccola og blaut halvvarm fries som tydlig var «varmet» i ovn. Og dette kostet over kr 200,- !
Pastaen til fruen var helt grei, men ikke noe som frister til gjentagelse.
Synd , for det er et veldig koselig sted !

Dato for besøk: mai 2019
Takk, trond116

Reisende som så på Jonas B. Gundersen Jazzkjøkken, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Jonas B. Gundersen Jazzkjøkken? Del dine erfaringer!