“Veldig fornøyd”

Vurdert som nr. 4 av 37 Restauranter i Kongsberg
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. september 2020

Spiste hamburger som vi var veldig fornøyd med. De kom også uoppfordret ut med vannskål til hunden da vi satt ute. All som jobbet der var blide og hyggelige

Dato for besøk: september 2020
Takk, skiturist

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Alltid på topp!
Jonas B (tidligere Jonas B Gundersen på Kongsberg) skuffer aldri. Anbefales på det varmeste. Hyggelig og dyktig personale får en til å føle seg som en velkommen gjest! Med god mat og gode anbefalinger hva gjelder drikke gir det et godt resultat som frister til snarlig gjentagelse.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Grebert
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Dette var et koselig sted med hyggelig betjening. God avstand mellom bordene og rent og fint. Spiste den beste pizza jeg har smakt på lenge. Italiensk versjon med Salsiccia pølse og litt ekstra Parmaskinke på toppen. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Lill-Karin
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Personalet yter god service og prisene er fornuftige. Spesielt a la carte rettene utmerker seg smaksmessig. Steinovnsbakte pizzaene er selvfølgelig klassisk godt.
Lokalene egner seg både til familie, venner og kjærestepar.

Takk, 938perg
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig pizza, anbefales.
Dirty fries var helt topp det å.
Blide servitører og grei servering.
Lov å ha med hund på uteserveringen, med glasstak over en del av bordene.

Takk, Unnlis

Reisende som så på Jonas B. Gundersen Jazzkjøkken, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Jonas B. Gundersen Jazzkjøkken? Del dine erfaringer!